pmarena schreef:Maar inderdaad zou ik er wel heel erg bij stilstaan of je wel vreemde mensen op je erf wilt steeds , en op welke tijden , ze kunnen altijd ongelegen aanbellen of het kunnen mensen blijken te zijn die je dagelijkse ritme met de paarden verstoren door ineens heel erg vroeg of laat te komen of dingen te doen waar je het niet mee eens bent. Duidelijke stalregels opstellen over hoe men zich dient te gedragen , ook ten opzichte van elkaar en elkaars paarden.
Een kantine zou ik zelf niet doen : mensen kunnen komen voor hun paard , en niet om in die kantine te gaan hangen.
Een ruimte om even wat te zitten zonder alteveel luxe is wel heel fijn , maar het moet geen tweede thuis worden vind ik , dat ze de hele dag bij je rondhangen en het paard bijna vergeten
Bovenste punt is wel een belangrijk punt vind ik.Bij ons zijn de openings tijden van 7.00 tot 23.00 en er zijn 2 dagen in de week dat ik ook echt tot 23.00 bezig ben.Dit zou voor mij wel belangrijk zijn om op een andere stal ook weer te kunnen.
Onderste punt.Je hebt altijd mensen die graag op stal zijn om het maar zo te zeggen.Hun paard 10 minuten in de bak laten vliegen en dan 4 uren in de kantine gaan zitten.Maar ik rijd 2 paarden en longeer er soms ook nog 1 bij en mest 2 stallen ik ben blij dat ik tussendoor even lekker kan zitten in de kantine en een kopje thee kan drinken.