Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb maatJE 46/48 vraag mij af of die chaps mij dan uberhaupt gaan passen, vast niet want in ruiterland wordt nou niet echt rekening gehouden met de "wat vollere" vrouw
(BB)
tuurlijk, een heupbroek in maatje 46/48 en gij geleuft dat er ook echt mensen zijn die hem kopen en aantrekken met alle rollen zomaar in het wild rondslingerend

)
dikke boven benen en een dikke reet maar in verhouding weer te weinig buik waardoor ze daar altijd te los zitten
dus buik heb ik wel
Doe es niet zo min over jullie zelf!!!
pmarena schreef:O dus ze vallen kort ? Dat is wel weer fijn voor mij met m'n 1m60 , alles is altijd zo idioot lang

pmarena schreef:O dus ze vallen kort ? Dat is wel weer fijn voor mij met m'n 1m60 , alles is altijd zo idioot lang
. Ik heb net een paar besteld in maatje S en deze komen bij mij precies op mijn enkels (en ik ben dus 1.55m).

Citaat:en met voldoende zakken voor mijn sleutels en telefoon! Ik snap niet waarom ze denken dat in vrouwenrijbroeken maar 1 zakje hoeft te zitten. Net of je met je handtasje op het paard gaat zitten...
in nederland regent het vaak en ik rij altijd buiten
ben meteen totaal verliefd
(hoewel ik deze ook erg mooi vind hoor
)