Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

alles word zo ontzettend aangedikt!
Citaat:wat een onzinnige dingen worden hier verteld hier zeg alles word zo ontzettend aangedikt!
Er gebeurd zelfs nog zoveel op die transporten meer wat veel mensen niet weten, en niet eens kunnen bedenken. En eerlijk waar, wie betaald er nou 1600 euro voor een ex polopaard, die al wat ouder is en die door haar lange poloverleden zelfs meer kans heeft op nog verdere vormen en ergere vormen van artrose of slijtage? En ook geen papieren heeft? Er is namelijk ook geen zekerheid dat die pony nog heel lang meegaat. Het kan namelijk alle kanten op met artrose. Tenzij de TS haar vader idd niet gezegd heeft dat haar paardje artrose heeft. Maar dan nog, ik zou het niet vertrouwen. Transport met een hele groep paarden naar Italie, 99% zeker dat het wel fout gaat en er tussendoor gehandeld wordt...Citaat:Ze gaan echt niet 1 paard opkopen om die te laten slachten
ellenlouise schreef:Waar blijft de topicstartster eigenlijk?
ellenlouise schreef:Ik vind het ook een risico om een paard wat niet goed is te verkopen. En natuurlijk kan het goed gaan maar zelf zou ik het risico nooit nemen. Zo'n verhaal als van figora wil je echt niet meemaken en is ook niet uniek vrees ik. Ik ben het eens met Amondi.

ellenlouise schreef:Heb je die man ook niet meer kunnen bereiken figora? En waarom heeft die handelaar je eigenlijk gebeld?