lotttttttt schreef:
Ik ben juist opzoek naar een paard met pony uiterlijkals het dan toch al een pony zou worden word het er ook gewoon eentje met pony uiterlijk
![]()
Ja ik denk dat wij dan gewoon anders denken bij 'pony'

Als ik een pony uiterlijk voor me hou dan zie ik een paardje met een korte rug, geen schoft, korte hals, kleine oortjes, breed maar kort hoofd, veel manen, volle laag ingeplante staart, met korte pasjes, rond lichaam, en stront eigenwijs.
Die plaatjes (die je net idd ook weer gaf) zie ik gewoon nogsteeds een gewone kwpn'er, met lange rug, schoft, langer en smaller hoofd, grotere oren, veel hoger op de benen, hele andere gangen

Maar goed, dat is gewoon een andere berschrijving, dat maakt verder niet uit, maar ik denk als jij gewoon in de E maat rondkijkt, naar paardgefokte of rijpaard x new foresters ofzo, dat je best een hele leuke vindt

Pannie schreef:Ben het hier helemaal mee eens! T gedeelte over het springen wat minder. Ik heb zelf ook een paardgefokte E-pony waarmee ik tussen de paarden start en merk zelfs dat ik met het springen in het voordeel ben omdat de mijne toch korter kan draaien dan al die grote paarden! Mensen geloven me nooit als ik zeg dat het een pony is omdat ze gewoon als een paard toont
Ja je hebt ook wel gelijk hoor, ik dacht meer aan mijn eigen pony met mij erop. De mijne is erg pony achtig en dus ook vrij stevig en kort, en met mij erop (met mijn 1.75) zou ik bij hoge sprongen echt gigantisch in de weg zitten, en zij zou niet uitkomen tussen de dubbels, omdat ze van zichzelf al zo kort is, dan moet ze dubbel op veruimen....
Als jij meer een paardgefokte E hebt dan kan je idd meestal prima meekomen of idd zelfs beter

Edit, qua hoogte red zelfs mijn pony het ook super bij de paarden hoor, en als de afstand wat anders was tussen de hindernissen zou ze met een wat kleinere ruiter ook vast en zeker foutloos rondkomen