wendyashley schreef:Hoi mijn vriend heeft ook met zijn vriendin(nu ex) een lenig afgesloten bij de finata bank om een paard te kopen. Zij zou alles aan mijn vriend terug betalen (zij had toen geen werk en daarom moest mijn vriend's naam ook op het contract) het was een lening van toen 10.000 gulden. wij waren in de veronderstelling dat zij alles terug betaalde aan de bank maar niets is minder waar.Vorig jaar kregen we een brief dat we nu inmiddels ruim 9.000 euro moeten terug betalen omdat zij in die 6 jaar tijd geen cent heeft betaald. En nu moeten wij dat betalen want zij heeft weer geen werk en mijn vriend's naam staat op het contract dus nu eisen ze geld van hem.
Ik ben nu dus in staat om dat paard optehalen want ik vind dat als mijn vriend m betaald dat ie ook van hem is, wat vinden jullie daar van??
Ik wil jou dus adviseren sluit geen lening af voor een paard, kom je een tijdje zonder werk te zitten loopt het bedrag wel op door de rente en alle andere verhogingen en voor je het weet is het opgelopen tot het dubbele en moet je je paard verkopen.
Ga lekker sparen en koop desnoods een 2 of 3 jarige die zijn een stuk goedkoper.
Ik weet hoe je je voelt! Ophalen dat paard!