manonnetjoe schreef:Ja hoor, in 1 uur? Die denkt zeker dat ie harry potter is...
Dan ben je toch stom als je hier intrapt
haha die vliegt toch alleen op bezems rond?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
manonnetjoe schreef:Ja hoor, in 1 uur? Die denkt zeker dat ie harry potter is...
Dan ben je toch stom als je hier intrapt

RUBYWHITE schreef:@ cavaletti, dat filmpje heb ik ook gezien...(heb t even opgezocht)...ziet er niet raar uit. Wel lef zonder zadel...maar om zoiets nu even om 22.15u te doen...
niet mijn manier van normaal zadelmak maken hoor! LoveJoew schreef:Ik weet niet hoor, maar het filmpje dat ik toestrax heb gezien vind ik er niet vriendelijk uitzien ..
Er wordt op het paard geklommen, paard vind het niet leuk, wil weglopen, krijgt meteen ruk in de mond ..
Paard springt iets omhoog omdat het meisje dr voet over de rug wil doen, paard krijgt "kloppen" op de rug ..
En dan galoperen meteen na 10 minuten ..niet mijn manier van normaal zadelmak maken hoor!

. BAH 
hor cavaletti schreef:LoveJoew schreef:Ik weet niet hoor, maar het filmpje dat ik toestrax heb gezien vind ik er niet vriendelijk uitzien ..
Er wordt op het paard geklommen, paard vind het niet leuk, wil weglopen, krijgt meteen ruk in de mond ..
Paard springt iets omhoog omdat het meisje dr voet over de rug wil doen, paard krijgt "kloppen" op de rug ..
En dan galoperen meteen na 10 minuten ..niet mijn manier van normaal zadelmak maken hoor!
Geloof me... dit is echt nog op een erg vriendelijke manier,op de stallen waar ze zogenaamd erg vriendelijk je paarden zadelmak maken krijg jij niet te zien hoe ze het doen, pas als het paard een beetje mak is zullen ze jou als eigenaar misschien iets laten zien van de vooruitgang, maar het beginwerk is op een vEEEL onvriendelijkere manier gebeurt als op dit filmpje.
Erge goeie samenwerking met man en meisje, want erop komen is niet zo moeilijk, maar dat overleef je alleen als je iemand hebt die goed je paard vast kan houden want anders verongeluk je toch echt
wyona schreef:mijn idee lovejoew. ik wilde mijn paardje toch al zelf in gaan rijden maar nu helemaal!
RUBYWHITE schreef:wyona schreef:mijn idee lovejoew. ik wilde mijn paardje toch al zelf in gaan rijden maar nu helemaal!
er zijn heus wel goede stallen die het wel goed doen
lizzy2 schreef:kan iemand mij via PB de link van de filmpjes sturen?
Kan iemand mij Pmmen?