Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Petersburg schreef:Mijn 2,5 jarige ruin ligt ook altijd te slapen en is ook 1.70.
ma_rie_tje schreef:Mijn paar dvan 1m69 staat ook in een stal van 3 bij 3, past prima hoor! hij kan met zn hoofd naar buiten (heeft een buiten raam) en met zn hoofd naa rbuiten bij zn schuifdeur!.

Sugarmiss schreef:Petersburg schreef:Mijn 2,5 jarige ruin ligt ook altijd te slapen en is ook 1.70.
Ik kan ook slapen in een bedje van 1,50, maar dan wel met mijn kniëen opgetrokken![]()
@RK: een grotere stal maakt het niet goed, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid van buitenzetten. Dan heb je als optie;
1. geen paard houden
2. een ruimere stal zodat het beest iig fatsoenlijk kan bewegen.

Iris_panta schreef:Ik heb helaas maar 1 foto kunnen vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NDHAPUOH[/img]
Natturlijk ben ik het ermee eens dat een paard wat dag en nacht binnenstaat, een grotere stal moet hebben dan 3x3. Maar voor een paard dat elke dag naar buiten kan vind ik het groot genoeg

runningkawa schreef:Mij is juist toch altijd verteld dat vastliggen eerder voorkomt in een grote stal.
Omdat ze dan eerder de neiging hebben om te rollen, en dat gaat ook in een grote stal niet
In een kleinere stal doen ze dat minder vlug.
Sugarmiss schreef:gouda schreef:Hoelang wil jij nog met je paard doen. Dat halve metertje maakt qua draaicirkel ook niet uit.
Nu heeft mijn paard wel een zwakkere achterhand en vind ze niet zo lekker draaien in die stal maar goed. Ze draaid meestal om de as van haar achterbenen zeg maar. .