hoe vaak ben jij al van paard/pony gevallen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: hoe vaak ben jij al van paard/pony gevallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 09:08

In het algemeen weet ik het niet. Van Splash een stuk of 5 keer (in 5 jaar) en van Nuta 3 keer in 4 maanden

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 10:28

2 keer waarvan de laatst keer afgelopen zondag, weet nog iet wat er geeburd is......ach is niet de eerste en zeker niet de laatste keer, hoort erbij!

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 10:32

ik ben 5 keer van een pony afgevallen nu..
2 keer van vanity (tijdens eerste parcours springen en tijdens eerste keer springen, ze had verder nog nooit gesprongen dus ging ze er soms na een noodstop ofzo over heen )
1 keer van onja mijn eerste ponytje dat was in de bossen toen ze van een fietser schrok
en 2 keer van glenda.. een keer tijdens lol op je knol zonder handen, zadel en met ogen dicht gaan draven en toen rolde ik eraf en ik ben ook een keer met glenda samen de sloot mee in gevallen toen zijn we achterover geklapt, kwam door een tractor

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 10:37

Ik ben nog maar 1 x van een pony afgevallen in 5 jaar tijd.. Was van manegepony shadow. Ze struikelde en lag lang uit over de grond.. ik dus ook

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:10

Ik weet het echt niet meer ik denk zo ongeveer:

-van me 4de tot me 7de op shetjes les gehad: 4 x gevalle
-verzorgpony van me 7de tot me 12de: 10 x gevalle
-manege van me 8ste tot me 12de: 8 x gevalle
-5 verzorgpaarden van me 11de tot me ? (hoop nog heeeel langste ) 3 x gevalle

Dus in totaal ongeveer: 25 x maar ik denk nog wel meer hoor!

Riannetje02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:11

van mn eigen paard nog nooit, wel een keer samen gevallen.. was ook geen pretje, maar van allerlei andere paarden, in totaal 8 jaar lang bijna iedere dag rijden, 4 keer gevallen.. valt nog mee dus..

ReBeL_Valibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:12

uuhm 3 a 4 keer...maar nooit hard...

licorneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:33

In totaal? In 22 jaar intensief paardrijden een keer of 100 denk ik...... Komt vnl. omdat ik altijd op de etterbakken en de groene paarden van anderen ga zitten . Ik mankeer eigenlijk nooit wat, 1x m'n bekken zwaar gekneusd, verder ben ik er tot nu toe altijd met blauwe plekken enzo vanaf gekomen. Blijkbaar vliegen er altijd een paar engeltjes mee.......

Grappig genoeg ben ik van mijn eigen pony Fabiola in 15 jaar tijd maar 4x afgevallen (de meeste keren mijn eigen schuld ook nog, niet doordat ze bokte ofzo) en van Silver, afkloppen, in 2 jaar tijd nog nooit........

Geinig topic om te lezen ook al gaat het verder eigenlijk nergens over

Greetz
Licorne

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:36

De grap is dat ik van mijn huidige paard nog nooit afgevallen ben *klopt even af*. Ik heb haar al sinds ze groen uit de wei kwam en dus ook mee zadelmak gemaakt. Hoewel ze over het algemeen vrij koel is kan ze flink aan de kletter gaan, dus ik zou eigenlijk niet weten waarom ik nooit zandgehapt heb...
Van andere paarden ben ik zo vaak afgevallen, gelanceerd of op andere manier in de bak achtergelaten

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:30

Ik rijd iets meer als 13 jaar en ben nog nooit van mijn paard gevallen *klopt dit meteen af*. Ik ben wel een keertje met paard en al gevallen: het was nogal een drukke les putje winter, dus een vrolijke Memuska, en de pony achter ons was ook nogal enthousiast. Ze kwam te dicht naar Mushy's zin, die bokte en fout neerkwam, en zo op haar zij neerviel ipv op haar benen te laden. En daar stak ik tussen de wand en mijn paard (auw).

Eilatan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:41

Ik ben ook nog nooit van of met mijn paard gevallen, en ik heb haar ook gekocht als groene 3 jarige en heb haar zelf ingereden!
Ik ga er vast nog wel is van afvallen, aangezien ik vrij idioot kan zijn als ik op mijn paard zit maar het zal nooit de schuld van mn paard zijn, zij doet nooit een pas verkeerd

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:38

uhmm...

van manege pony's in me jongere jaren 3x

van verzorgpony spirit 3x, een keer zonder zadel, ze sprong opzij, ik zat met lang teugeltje en toen lag ik dus , en een keer struikelde ze, en zat ze op dr knieen en ik lag toen voor dr voeten en een keer ging ze dr vandoor en een ander was er ook afgelazerd en ze stopte voor dat meisje, dus ging ik eroverheen...

van orisse en gipsy ben ik nooit afgevallen...

en van me eige paardje ook niet, wel 3x samen met hem gevallen, omdat ie op zijn bek ging... was best eng, want 1x was ie bijna bovenop me benen gevallen