Ervaringen met de nieuwe kk bitten uitwisselen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:58

Ik heb besloten toch maar voor een K&K te gaan, vind de myler er zo 'eng' uitzien

Maar nu wou ik hem via Ooteman bestellen en ik weet mijn ww en gebruikersnaam niet meer, en ik kan hem ook niet opvragen (dan geeft hij foute pagina aan).
Waar kan ik hem nog meer bestellen?

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:04

Het is al gelukt
Hoop dat ik hem een beetje snel krijg!

Anoniem

Re: Ervaringen met de nieuwe kk bitten uitwisselen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:18

Ik heb de Dynamic van de week in de ruitersportzaak besteld, hoop dat hij een beetje snel binnen is.
Hij zou ze in alle maten bestellen zodat ik zowel de 13,5 als de 14,5 even kan passen.

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 18:26

Ik heb voor m'n eigen paard de kk ultra bustrens gekocht ( dus de dubbelgebroken met 45 graden gedraaid mondstuk, maar dan in bustrens uitvoering).
Er mee gereden heb ik nog niet, maar ze lijkt dit bit beter te accepteren dan een gewone RVS enkelgebroken watertrens als ik het hoofdstel gewoon indoe.
Dit kk bit is echt mooi afgewerkt.

ArcesStables

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:01

De Myler heb ik vandaag gewisseld voor de WH Ultra... heb het volledige bedrag terug gekregen op de myler

zal dinsdag voor het eerst ermee gaan rijden op school, laat het jullie dan wel weten of die fijner is dan de gewone KK