Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heb dus heel wat takken tegen mn kop aan gehad maar je ziet er helemaal niks van mijn capje word dus ook flink intensief gebruikt en dan vind ik voor een cap van dat geld (gpa dus) dat ze wel wat langer mee moeten gaan.

. Heb stuk of 5 verschillende caps op gehad, de HH Pro Two Tone (geloof dat ie zo heette), twee GPA modellen, twee IRH modellen en nog een andere...Jammer dat de IRH alleen maar maten S, M en L heeft, L was net te groot en M kreeg ik toch een beetje drukking van. Uiteindelijk zat de GPA Carbon toch het beste..die anderen waren of net te klein of net te groot, deze zat perfect. Vond m overigens groter lijken op mn hoofd dan ik had gedacht, maar toch ziet het beter uit dan de cap die ik tot nu toe had. Heb er vandaag ook mee gereden en dat ging perfect! Vraag me wel af of deze nou net zo goed ventileert als de GPAs met meer gaten of niet, aangezien deze alleen een gat bovenop heeft, maar zover ik kon voelen ventileert ie goed, erg hard gewerkt vandaag dus hij was wel beetje vochtig maar dat droogde erg snel
. Ben erg tevreden met mn nieuwe cap
.
Maar daar kreeg ik koppijn van) Ik heb de pikeur GPA titanium toen gekocht, omdat hij precies naar mijn hoofd zat en ik hem daarom ga dragen. Andere caps doe ik nooit op omdat ze niet lekker zitten en het is als een champion op de hoofd
Of hij je nu zoveel beter beschermd? Geen idee. Maar in mijn geval dus wel, omdat ik deze tenminste draag!
. Heb wel in t boekje van de cap gelezen dat er allemaal anti-bacterieel spul in zit
. Lottew schreef:De IRH vond ik een erg mooie cap! Helaas was de M bij een beetje te klein en de L een beetje te groot, anders had ik deze genomen. Vond de goedkopere versie van ik geloof 55 euro nog mooier dan de versie van 150 euro, die goedkopere was namelijk helemaal zwart en die duurdere heeft een titanium kleur voorop. Behalve dat ie net te strak zat was de pasvorm prima en ventilatie etc. leken me ook goed in orde.
@[naam]: Ik bedoel eigenlijk meer aan de binnenkant, misschien iets van stomen ofzo? Maarja ik breng niet zomaar even mn dure cap naar de stomerij natuurlijk, zonder te weten of t kan. Heb wel in t boekje van de cap gelezen dat er allemaal anti-bacterieel spul in zit
.

. Maar goed als ie niet kan worden gestoom of iets dergelijks, dan maar gewoon met n doekje
. 

)...De HH Pro plus kun je ook proberen!