Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:wat heeft trots zijn er mee te maken?
Ik heb ze dagelijks buiten lopen, ook in de winter
kan ze toch geen 8 uur per dag die dingen om doen en in de zomer 24 uur?

mirgino schreef:
als je met een ijzer hard je been raakt ,dan kan dat fout aflopen!

runningkawa schreef:Wat een gezever over ijzers, toydoll
Ik zal het Kawa ff doorgeven
En ook ff gaan zeggen op de stallen waar ik eerst kwam en alles elke dag buiten kwam, zonder bescherming en met ijzers...
Zullen ze vast wel willen weten, na járen zonder problemen
)
)
...
onze balleman heeft zijn beschermers gelijk de eerste dag kapot gebeten (vlg de oude eigenaar moest hij met beschermers de bostuin in...nou not dus!!
Noukie schreef:vergelijken met paarden in de natuur is vaak scheef
om te beginnen zijn dat paarden met minder bloed, ten tweede krijgen die paarden geen krachtvoer om sportprestaties te leveren...
wil niet zeggen dat, wat ik in mijn eerdere post vergat, mijn 17 jarige, die wel, ook als hij gek doet, zichzelf heel kan houden gaat ook zonder. Alleen de eerste dag(en) van het seizoen even met beschermers, maar daarna gewoon lekker met niks.
Bij mij is het dus een beetje paard afhankelijk
Ok heel natuurlijk is hij ook niet opgegroeid, maar toch.
Welshcobfan schreef:
Mijn lieftallige knol heeft weinig bloed (koudbloed) en krijgt ook zeker geen krachtvoer en aan wedstrijden doe ik nietOk heel natuurlijk is hij ook niet opgegroeid, maar toch.
Ik ga toch ook niet als ik naar buiten ga scheenbeschermers om, helm op etc, mocht ik vallen en wat breken, jammer maar gewoon domme pech. Ik ga dan echt niet de volgende keer me helemaal inpakken, laat staan dat ik dat met mijn paard doe
(en nee, niet als hij idd echt elke dag 12uur op wei zou kunnen, maar het stomme van dat dier is dat hij dat dus niet wil en als hij besluit naar binnen te moeten zo debiel doet dat ik dus die beschermers weer nodig heb
)
)