carola schreef:Ik weet helaas ook dat meer dan genoeg mensen in NL hun paarden altijd in een box laten. En reken maar niet dat die hier reageren, die krijgen dan zoveel kritiek op hun dak!
Hahaha, echt bokt ja!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Ik weet helaas ook dat meer dan genoeg mensen in NL hun paarden altijd in een box laten. En reken maar niet dat die hier reageren, die krijgen dan zoveel kritiek op hun dak!
ArabStables schreef:PS: de koeien die ik ken staan niet in loopstallen, gewoon aan de ketting. Kunnen wat naar voren lopen en naar achteren maar that's it..
gouda schreef:Hier in de buurt heb ik heeeel erg mijn best moeten doen om een stal te vinden waar ze in de winter ook een paar uurtjes buitengezet worden in een paddock. Hier in de buurt is het dus wel gebruikelijk dat de paarden er alleen uitkomen als de eigenaar gaat rijden/longeren of losgooien. Voor de meeste paarden is het dus 22/23 uur per dag eenzame oplsluiting van oktober tot meiKomt de eigenaar niet opdagen dan staat het paard dus op stal.
Snowytje schreef:In het voorjaar even slepen en zaaien en binnen een maand is het hersteld. Dat kun je toch wel voor je paarden over hebben, neem ik aan?
Winddancer schreef:Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat in sommige delen van Nederland het moeilijk is om aan stalling te komen met weidegang in de winter, maar aan de andere kant zou ik dan geen paard kopen als die niet naar buiten kan.
simongek schreef:Ik heb juist medelijden met die paarden die door andere pensiongasten bij ons op stal 1,5 uur in de snijdende oostenwind buiten worden gegooid en zij gaan lekker thee drinken en zitten roken in de kantine.
Aramat schreef:simongek schreef:Ik heb juist medelijden met die paarden die door andere pensiongasten bij ons op stal 1,5 uur in de snijdende oostenwind buiten worden gegooid en zij gaan lekker thee drinken en zitten roken in de kantine.
Waarom heb je daar medelijden mee?