Sugarmiss schreef:Bovenstaande is een echte Penny-reactie. Niemand zal de kwalijk nemen dat je dit paard met een goede reden wegdeed, alleen de afhandelin had handiger gekunt. Maar daar ben je ondertussen zelf ook al achter.
Als je nog geld moet betalen voor je nieuwe paard zou ik dit mooi achter houden, wegens niet nakomen afspraken.
Een een nieuwe trainer/lesgever zoeken moet ook toch niet zo'n probleem zijn.
Yeah, ik ben weer Penny
(apart toch dat ik de ene keer Penny ben en de andere keer paarden mishandel volgens Bokkers
)
Het gaat me er niet om dat het paard afgemaakt had moeten worden. Met sommige paarden is idd gewoon wat mis en die zijn imo dood beter af dan dat er nog mee rondgezeuld wordt in de handel.
Ik weet gewoon niet wat ik van dit verhaal moet geloven Sugarmiss.
Paard heeft ataxie en is niet te rijden maar ze doet hem weg omdat hij mok heeft, paard is afgekeurd door de veearts maar niet door de verzekering - paard moet toch naar de slacht, eerst zegt ze dat hij naar de slacht moest omdat hij gevaarlijk is daarna omdat die handelaar zei dat het paard onverkoopbaar was, paard staat op Marktplaats en ipv dat ze haar handelaar/instructeur opbelt om verhaal te halen zet ze het verhaal op Bokt.
Wat denk je van die handelaar bellen en gewoon je deel van de verkoopsprijs opeisen?