Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LDRD schreef:In ieder geval natuurlijk nooit zonder dat ze hem gezien hebben op transport zetten!
[***] schreef:Ik denk dat de vrouw in kwestie zich terecht beledigd voelt.
Alsof je door een nederlander niet opgelicht kan worden.
Het is toch niet zo moeilijk om te geloven dat ze echt een paard wil kopen, nederlandse paarden zijn daar erg populair. Als het nep zou zijn merk je dat wel als het menens wordt met betalen e.d.
Ik zou het wel leuk vinden als een paard van mij naar het buitenland zou gaan. Leuke bestemming op vacantie..
MariskaFally schreef:ik vind dat ze voor een amerikaan wel veel typefoutjes maakt en simpele woorden gebruikt ze vergeet heel vaak woorden en ik vind dit niet echt vertrouwd overkomen.. zou het zelf niet zo snel doen
maverick schreef:MariskaFally schreef:ik vind dat ze voor een amerikaan wel veel typefoutjes maakt en simpele woorden gebruikt ze vergeet heel vaak woorden en ik vind dit niet echt vertrouwd overkomen.. zou het zelf niet zo snel doen
dat valt mij ook op.veel spel fouten en woorden die vergeten worden.
Ik heb veel amerikanen rare dingen zien doen, maar een paard kopen vanaf alleen een foto![]()
Al wel een keer mee gemaakt dat ze een paard kochten vanaf een videoband.Maar ik denk dat dat ook komt omdat die mensen heel vertrouwd waren met de commisionair.
maverick schreef:euhm toch wel. Maar onze amerikaantjes komen gewoon netjes overgevlogen, en de paardjes hier bekijken.[/
[/quote]