VValar schreef:runningkawa schreef:4 jarige kwpn-ers
voor het eerst mee op onderlinge springwedstrijden
Ik had het over het type paard
van lompe bokken,brutale opdonders, tot achter de teugel kruipende rillende paardjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
VValar schreef:runningkawa schreef:4 jarige kwpn-ers
voor het eerst mee op onderlinge springwedstrijden
Ik had het over het type paard
runningkawa schreef:van lompe bokken,brutale opdonders, tot achter de teugel kruipende rillende paardjes
runningkawa schreef:ja dat weet ik
maar zonder het veraden voor de mensen die het niet weten
jij hoort ten allertijden je paard onder controle te hebben, ook al heeft hij een strikje in
runningkawa schreef:ja dat weet ik
jij hoort ten allertijden je paard onder controle te hebben, ook al heeft hij een strikje in
VValar schreef:runningkawa schreef:van lompe bokken,brutale opdonders, tot achter de teugel kruipende rillende paardjes
Dan zou jij juíst moeten weten dat slaan niet altijd de oplossing biedt.
Maar als ik eerlyk ben ben ik nog nooit iemand tegengekomen die een rood lintje by zn paard in zn staart had

runningkawa schreef:Zoals gezegd door iemand anders, de strikjes lijken wel mode te worden
bonnielau schreef:runningkawa schreef:ja dat weet ik
op deze uitspraak moet ik gewoon ff reageren hoor....ten alle tijde?? dus jij hebt jou paard ten alle tijden onder controlle? is het dan een hobbelpaard? 95% van de tijd heb ik die van mij onder controlle maar die andere 5% lukt het wel eens niet, en dat kan zijn omdat er opeens een ander met zijn neus op haar kont zit en ja dan wil zij ook wel eens dreigen, of omdat het opeens kneiterhard begint te hagelen, of ijs wat op het dak schuift etc...er zijn gewoon altijd momenten dat je je paard niet onder controlle heb. ik geloof er niet in dat er iemand is die altijd zijn paard onder controlle heeft en die een paard heeft die alles precies zo doet zoals zijn baas het wil.
en even over het rode strikje, ik vind dit een beleefdheidskwestie. maar het zou niet nodig moeten zijn als iedereen gewoon ze afstand houd, en een paard die pissig wordt omdat er een ander op ze kont loopt kan ik goed begrijpen...in de auto wordt ik ook chagerijnig van bumperklevers en goh je kan der zelfs een bekeuring voor krijgen, dus waarom zou het dan wel normaal zijn bij de paarden?
(ik geef btw mijn knollie wel op der flikker als ze dreigt naar een ander maar dat leert ze niet af, als zij vindt dat een ander te dicht op der zit dan dreigt ze daarom zeg ik ook tegen mederijders die te dicht op me komen, ze kan uithalen, zeg niet dat ze het doet maar de mogelijkheid is er.)
yfande schreef:Hahahaha, is bij Oddy niet nodig, je hoeft alleen naar haar oren te kijken, da's al genoeg
runningkawa schreef:jullie rijden zeker nooit los met meer dan 5 man in en bak ofzo?
Soms zit je er met 15
dan is het niet altijd te voorkomen dat je dicht achter of voorbij gaat.
En zeker niet als je dan ook nog steeds als een boog om een strikje heen moet..
Dan koeken de andere 15 ook allemaal bij elkaar
nou, dan gaat mijn lol er snel vanaf, omdat iemand anders een zeik knol heeft en ik een goed opgevoede??
Rare wered..
runningkawa schreef:jullie rijden zeker nooit los met meer dan 5 man in en bak ofzo?
Soms zit je er met 15
dan is het niet altijd te voorkomen dat je dicht achter of voorbij gaat.
En zeker niet als je dan ook nog steeds als een boog om een strikje heen moet..
Dan koeken de andere 15 ook allemaal bij elkaar
nou, dan gaat mijn lol er snel vanaf, omdat iemand anders een zeik knol heeft en ik een goed opgevoede??
Rare wered..
Citaat:Zoals gezegd door iemand anders, de strikjes lijken wel mode te worden