Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
vond het echt super ik weet me eerste les nog helemaal uit me hoofd:) vond het zo onwijs leuk. En tot vandaag nog steeds niet van mening verandert (bijna 10 jaar veder:)
Toen ik 11 was eigen pony gekregen!!!
Echt het beste moment in mijn leven. Rijd nu al 7 jaar paard en wil er nooit meer (tot nu toe) mee stoppen!
.

Uiteindelijk 2 maanden voor m'n achtste verjaardag was ik buiten met wat mensen aan het knikkeren, m'n moeder riep me en zei dat ze een verrassing voor me had. Ik moest een lange broek en laarzen meenemen.
Heb nog een foto van m'n eerste lesje staan hierzo op m'n bureau, heel schattig in een spijkerbroek met roze kaplaarsjes
heb sinds afgelopen september daar gereden, maar toen was ik er daar helemaal compleet klaar me. Ik was vanplan met paardrijden te stoppen, desnoods alleen nog zonder te rijden, maar na twee maanden begon ik het zo te missen, en toen in januari belde een vriendin van mijn moeder me, en vertelde dat ze een pony wist die ik misschien wel wilde verzorgen... Guess what