Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Echt pimp my ride

Hypofocus schreef:Ik weet niet waar jullie de afgelopen Amazones gebleven zijn, maar naar mijn weten heeft die metamorfose er maar 1x ingestaan, als enkel artikel!
) Ik vind de laatste tijd ook wat weinig diepgang in zitten. Ik had hem in 1 avond al uit, terwijl dat anders toch langer duurt. Ik denk dat ik alleen selectief nog een Bit koop die echt intressant lijk.... Albertine_N schreef:Hypofocus schreef:Ik weet niet waar jullie de afgelopen Amazones gebleven zijn, maar naar mijn weten heeft die metamorfose er maar 1x ingestaan, als enkel artikel!
Kun je nagaan wat een indruk dat op mij had
aafje87 schreef:ik zit met gemengde gevoelens de nieuwe bit door te lezen, opzich is het door de meerdere foto's duidelijker en leuker ik mis de diepgang.
Mmm.. denk toch dat ik dat abbonement nog mar even laat zitten!
) door mailen. Daar vroegen ze immers om op één van de eerste pagina's.
Javayo schreef:aafje87 schreef:ik zit met gemengde gevoelens de nieuwe bit door te lezen, opzich is het door de meerdere foto's duidelijker en leuker ik mis de diepgang.
Mmm.. denk toch dat ik dat abbonement nog mar even laat zitten!
Inderdaad! Tja ze hebben me net weer een abbo aangesmeerd met 20 euro korting, dus het komende jaar kijk ik het weer even aan. Maar als ze niet gaan verbeteren zal ik het na dit jaar wel opzeggen.
Maar goed, ik wil ze best helpen hoor! Ik zal nog eens grondig de nieuwe bit doornemen, en mijn commentaar (en complimenten, laten we niet te negatief doen) door mailen. Daar vroegen ze immers om op één van de eerste pagina's.
Als nou meer mensen die hier commentaar spuien dat ook even in een mailtje naar Bit sturen, kunnen we binnenkort wellicht weer genieten van diepgaande artikels! Dit is het mailadres:
nieuwebit@reedbusiness.nl
.