Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Daentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 12:24

Ik heb liever die modereportages in Bit dan de metamorfose in Amazone.

Ik vond de Bit nu juist heel leuk. Lekker veel leesverhalen. Over van alles wat.

Ritmisch

Re: Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:19

hmmmm ben ik met je eens daantje. Ik geloof niet echt dat een metamorfose een meerwaarde is voor een paardenblad.... hahaha
Ik vind de nieuwe Bit heel erg mooi. Echt een boekwerkje, dat je nog eens een keertje terug pakt om nog een keer te lezen.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:47

Ach die metamorfose is ronduit hilarisch Echt pimp my ride

Sorry Ritmisch, maar dat is dus echt het eerste waar ik in dat blad naar kijk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:38

Ik weet niet waar jullie de afgelopen Amazones gebleven zijn, maar naar mijn weten heeft die metamorfose er maar 1x ingestaan, als enkel artikel!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:42

Vandaag toch maar de "vernieuwde" Bit in huis gehaald. En ja: de vele foto's doet ze goed! Maar het papier voelt waardeloos aan. Het lijkt wel alsof ik de Penny in m'n handen heb, maar dan een paar euro duurder. Ik ben benieuwd hoe het blad eruit ziet nadat mijn 3 overige gezinsleden het uitgelezen hebben.
De artikels zijn niet echt vernieuwd... Geen reden voor mij om weer een abbonnement te nemen.

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:47

Man, ik kan de advertentie pagina's bijna niet van de leespagina's onderscheiden. Waardeloos lettertyepe en van dat rare glimmende papier. Ik vind het echt niks meer. En dan dat idootje artikel over handtasjes?. Graag alleen dingen over paardensport!! En een beetje diepgang graag!

Taron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:48

ik vind hem niet echt verbeterd, maar slecht is ie ook niet
ik ga denk ik maar weer een abbonement nemen

A10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:21

Hypofocus schreef:
Ik weet niet waar jullie de afgelopen Amazones gebleven zijn, maar naar mijn weten heeft die metamorfose er maar 1x ingestaan, als enkel artikel!

Kun je nagaan wat een indruk dat op mij had

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:55

mnn, bedoelen jullie de Bit van januari? de mijne van december is nog altijd zelfde, woon wel in belgie. (moet dus nog meer betalen ) Ik vind de laatste tijd ook wat weinig diepgang in zitten. Ik had hem in 1 avond al uit, terwijl dat anders toch langer duurt. Ik denk dat ik alleen selectief nog een Bit koop die echt intressant lijk....

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:10

ik zit met gemengde gevoelens de nieuwe bit door te lezen, opzich is het door de meerdere foto's duidelijker en leuker ik mis de diepgang.
Mmm.. denk toch dat ik dat abbonement nog mar even laat zitten!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:41

Albertine_N schreef:
Hypofocus schreef:

Kun je nagaan wat een indruk dat op mij had

Dat was nr. 1 of 2.... Gun ze ook een kans. De nr. 1 en 2 van BIT waren ook nog niet op het niveau waar ze 5 of 10 jaar later op zaten.
De nummers erna waren een stuk beter, en ze worden iedere keer weer een stuk beter. Het hele team is nu gevormd en kent elkaar nu goed, waardoor de samenwerking gemakkelijker is. En dat zie je direct terug in de artikels. Amazone komt er wel. Natuurlijk vind niet iedereen hetzelfde, maar veel oud-BIT abbonnees zijn wel overgestapt naar Amazone.

Ookami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:46

Hoe noemt de manege die er deze keer getest word?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:42

Och ik kan niet zeggen of er veel mensen van de Bit zijn overgestapt naar de Amazone, heb geen cijfers. Ik weet alleen wel dat ik de Amazone niet meer diepgang vind hebben dan de Bit.

Er is er hier een ooit beginnen te roepen dat de Bit geen diepgang meer heeft en dat bekt zo lekker na.

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 14:02

aafje87 schreef:
ik zit met gemengde gevoelens de nieuwe bit door te lezen, opzich is het door de meerdere foto's duidelijker en leuker ik mis de diepgang.

Inderdaad! Tja ze hebben me net weer een abbo aangesmeerd met 20 euro korting, dus het komende jaar kijk ik het weer even aan. Maar als ze niet gaan verbeteren zal ik het na dit jaar wel opzeggen.

Maar goed, ik wil ze best helpen hoor! Ik zal nog eens grondig de nieuwe bit doornemen, en mijn commentaar (en complimenten, laten we niet te negatief doen ) door mailen. Daar vroegen ze immers om op één van de eerste pagina's.

Als nou meer mensen die hier commentaar spuien dat ook even in een mailtje naar Bit sturen, kunnen we binnenkort wellicht weer genieten van diepgaande artikels! Dit is het mailadres:

nieuwebit@reedbusiness.nl

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 14:07

Ik heb op allebei een abo, het Bit en de Amazone. Moet zeggen dat ik er bijster weinig verschil tussen vindt zitten, behalve dat de Amazone nu ten opzichte van het Bit een stuk gunstiger lijkt. De schrijfstijl is vrij vriendelijk dat wel, maar het Bit richt zich nu ineens op de jeugd ofzo? Welk blad voor volwassenen geeft nou een scooter weg??? Of ben ik de enige die dat raar vindt.

Goed, ik had dit topic geopend om te zien wie het nieuwe Bit ook vond tegenvallen en dat blijken er toch meer te zijn. Ik ga het Bit opzeggen en een abonnement op Your Horse nemen, kijken of die bevalt!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 14:42

Your Horse is niet bepaald diepgaand en moet je daar eens de pagina's reclame,mode reportages,koopjehoeken en prijsvragen eens tellen.

Ritmisch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 15:38

Hypofocus schreef:

WHAHAHAHA op mij heeft 't dus blijkbaar (als een van de weinige dingen in de amazone) een diepgegroefde indruk gemaakt *oeps*

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 18:05

Je ben t niet alleen

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:02

Taron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:05

Javayo schreef:
aafje87 schreef:

Inderdaad! Tja ze hebben me net weer een abbo aangesmeerd met 20 euro korting, dus het komende jaar kijk ik het weer even aan. Maar als ze niet gaan verbeteren zal ik het na dit jaar wel opzeggen.

Maar goed, ik wil ze best helpen hoor! Ik zal nog eens grondig de nieuwe bit doornemen, en mijn commentaar (en complimenten, laten we niet te negatief doen ) door mailen. Daar vroegen ze immers om op één van de eerste pagina's.

Als nou meer mensen die hier commentaar spuien dat ook even in een mailtje naar Bit sturen, kunnen we binnenkort wellicht weer genieten van diepgaande artikels! Dit is het mailadres:

nieuwebit@reedbusiness.nl

hoe kom jij aan €20,- korting??

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 20:48

Ja heb laatst de nieuwe bit ook weer gekregen..
vind hem niet zo mooi

marquez1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:45

ik vind het opzich wel fijn dat er over van alles en nog wat geschreven wordt lekker gevarieerd. Ik moest wel wennen aan het papier. Maar waar ik me nog het meeste aan stoorde is dat er gewoon grote fouten in staan. Ik ben meerdere spelfouten tegen gekomen en er staat een bladzijde verkeerd om blz 103 en 105 zijn verwisseld .
Het blas is trouwens wel dikker geworden, heel positief

joke20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:47

Heb hem vandaag gehaald, ga hem morgen eens rustig lezen

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:50

De artikelen vond ik erg goed dit keer.De rest,ja die modereportage zit ik ook niet op te wachten.Hoe meer tekst hoe beter.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:55

blz 41 Dont's

Maar 103 en 105 zijn niet verwisseld bij mij