Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swieb schreef:Ik heb goede ervaringen met communicators. Helaas hebben ze me de lokatie waar mijn paarden zich bevinden nog niet kunnen achterhalen en dat is heel jammer. ben blij te weten dat ze nog leven en graag naar huis willen.
Maar we kunnen ze helaas nog steeds niet vinden, dus als iemand een suggestie heeft wie dat misschien zou kunnen achterhalen, graag.....
Swieb schreef:@pubelia: ik weet dat je heel erg je best hebt gedaan en nog doet als er iets binnenkomt en meerdere anderen met jou. Helaas zal er een reden zijn dat we de exacte locatie niet krijgen.
*zuch* konden ze maar lezen hihi
CKdamour schreef:Heb Nancy gemailt maar zij heeft een wachtlijst en het kan pas weer over een paar maanden geloof ik. En ze vraagt vanaf januari 7,50
Faas schreef:Klopt. Die mensen kunnen gewoon op bokt. Maar ik kan je wel verzekeren dat de dingen die ik gister te horen kreeg niet op bokt staan en ook niet buiten mijn man, mijn paard en mij zijn gekomen.
Ben het helemaal met je eens dat er prutsers zijn. Maar deze persoon heeft mij wel overtuigd.
freaky schreef:Faas> bij wie hen jij het gesprek laten doen?
Ik heb mijn gesprek bij praktijkparcival.nl (Gerda) laten doen. Heel veel dingen die ze vertelde klopte echt! Ik kreeg kippenvel dat ik het las. Was in het begin ook een beetje sceptisch maar ben nu ook echt overtuigd. Ik lees nu in dit topic dat er ook weer een aantal 'prutsers'zijn dat vind ik jammer. Ik moet zeggen dat ik wel veel verschillende namen nu lees, als het maar geen hype gaat worden...
freaky schreef:Ik moet zeggen dat ik wel veel verschillende namen nu lees, als het maar geen hype gaat worden...
Faas schreef:Ik ga mijn verhaal niet plaatsen hier. DAarvoor is het veel te persoonlijk maar ik kan wel zeggen dat het beslist geen algemeen verhaal was en er echt dingen inzaten die niemand kon weten. Dat zegt mij meer dan genoeg.