dierengesprekken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:45

Mensen kunnen het wel met elkaar en waarom zouden mensen het niet met dieren kunnen..dieren zijn juist heel spiritueel..
Ik ken een magnetiseur,die een tuiger van een kruisverlamming afgeholpen heeft.Hij heeft er een half jaar over gedaan,en no cure no pay methode maar het is gelukt.Paard had anders afgemaakt moeten worden,,maar huppelt nu alweer zo'n 12 jaar vrolijk en gezond in de wei. Maar diezelfde magnetiseur heeft ook 1 van mijn paarden behandeld,en iedere keer zat de pijn ergens anders,en hij wist niet waar het vandaan kwam.Uiteindelijk bleek het dat het artrose was,en omdat ze moeilijk op 1 van die voorbenen liep ging ze haar rug anders gebruiken wat dus weer pijn opleverde.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:48

Ik heb het ook laten doen (zie vvdd). En er zijn inderdaad dingen uitgekomen die ze niet kon weten. Heb niets prijsgegeven, geen naam, geen leeftijd. Geslacht kon ze opmaken uit mijn vraag wat voor geslacht veulen ze zou krijgen.
Ook van andere paarden heb ik dingen gelezen die me hebben overtuigd, Echter ook sommige readings, waarvan ik dacht.. MMM nee niet helemaal..
Maar toch, vind het knap dat dit kan, en ik geloof er ook wel in. Denk soms zelf ook wel da er iets meer is, als vriendinnen en ik tegelijk hetzelfde zeggen..

carola1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 23:55

nou, ik heb het ook laten doen door iemand die niet van bokt is.
en het was zo algemeen......
ze sprak zichzelf zelfs tegen op een gegeven moment.
weggegooit geld dus.

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 00:02

Swieb schreef:
Ik heb goede ervaringen met communicators. Helaas hebben ze me de lokatie waar mijn paarden zich bevinden nog niet kunnen achterhalen en dat is heel jammer. ben blij te weten dat ze nog leven en graag naar huis willen.
Maar we kunnen ze helaas nog steeds niet vinden, dus als iemand een suggestie heeft wie dat misschien zou kunnen achterhalen, graag.....

ik heb mn best gedaan swieb heb zelfs getekent toen hoe het eruit zag bij jou paarden maar helaas niet kunnen vinden.

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 00:19

Ik heb er goeie ervaringen mee. De man die laatst met mijn paard gepraat heeft is daarnaast ook gedragsdeskundige, en werkt met bachbloesems. Dus hij kan je enorm op weg helpen met bepaalde problemen. Hij heeft mijn paard vanaf een foto gedaan. Hij is pas later op stal gekomen.
Het grappige was dat hij zelf aan zo'n cursus was begonnen om te bewijzen dat t niet kon! Alleen kon het dus wel. En nu kan ie dat mooi gebruiken bij z'n gedragstherapie. Ideaal dus.

Swieb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 01:50

@pubelia: ik weet dat je heel erg je best hebt gedaan en nog doet als er iets binnenkomt en meerdere anderen met jou. Helaas zal er een reden zijn dat we de exacte locatie niet krijgen.
*zuch* konden ze maar lezen hihi

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 07:04

Ik heb de mijne gister teruggekregen. Nu ben ik al heel overtuigd van het spirituele maar dit was onvoorstelbaar. De dingen die zij nooit kon weten omdat het simpelweg iets tussen ons was, wist ze feilloos te vertellen. Gebeurtenissen etc. Heel bijzonder.

Ik ga het niet op internet zetten heb ik besloten. Een paar mensen die ik ken stuur ik het maar het is te persoonlijk en emotioneel (allemaal overigens heel positief) om zo even neer te zetten.

Maar ik kan haar ten zeerste aanraden.

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 10:57

Ik heb ook zo'n diergesprek laten doen en ik vond het ook heel emotioneel. Ik had ook alleen verteld dat ze Ivanka heette en dat ze 14 jaar is.
Krijg je opeens een gesprek hoe ik met haar omga, dat ik veel praat tegen haar (klopt) en vaak op de neusrug aai (klopt). Daarnaast begon ze ook over zomereczeem waar ze niks vanaf wist en ik had er ook op gelet dat ik geen foto meestuurde waarop afgeschuurde manen oid te zien was.

Ja, ik geloof erin. De dingen die ik in mijn gesprek hoorde, dat was gewoon precíes Ivanka .

Ellebel

Re: dierengesprekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:46

Ik heb nog maar 1x iemand meegemaakt die echt dingen kon die ik niet zo 123 kon verklaren, de rest waren allemaal of prutsers met de beste bedoelingen of regelrechte oplichters.
Ik zou het persoonlijk niet zo snel laten doen, en als ik dat dan al deed van tevoren eerst heeeel goed nagaan wat ik allemaal ooit al eens op internet over het paard had geschreven, want die mensen kunnen natuurlijk ook gewoon op bokt. Niet dat het allemaal oplichters zijn maar die ziten er natuurlijk wel tussen.
Als ik die gesprekken op bokt zie denk ik soms: Ja, dat had ik ook wel kunnen vertellen, ieder paard wil graag zo veel mogelijk op de wei, meer vreten, leuke dingen doen etc. Wel leuk als je echt iets te horen krijgt waar je mee verder kunt.

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:58

Klopt. Die mensen kunnen gewoon op bokt. Maar ik kan je wel verzekeren dat de dingen die ik gister te horen kreeg niet op bokt staan en ook niet buiten mijn man, mijn paard en mij zijn gekomen.

Ben het helemaal met je eens dat er prutsers zijn. Maar deze persoon heeft mij wel overtuigd.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:18

Ik heb van een paard een gesprek laten doen en wat daar naar boven kwam was echt verbluffend, over dat dier had niets op het internet gestaan. Sommige dingen moest ik navragen bij de eigenaar (die haar zelf heeft gefokt) omdat ik het zelf niet eens wist en het klopte als een bus en dan heb ik het niet over dingetjes al ze wil graag op de wei en meer appels.

Leuk detail van dat gesprek: Toen dit paard gevraagd werd wat ze erg graag wilde, antwoordde ze: "een solarium" . Geen peentjes of appels voor haar, maar een solarium . Helaas moest ik haar teleur stellen want die hebben we niet op stal en die zal er ook niet komen. Ze bleek hiervoor een tijdje op een "luxere" stal te hebben gestaan met een solarium waar ze regelmatig onder kon.

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:44

Swieb schreef:
@pubelia: ik weet dat je heel erg je best hebt gedaan en nog doet als er iets binnenkomt en meerdere anderen met jou. Helaas zal er een reden zijn dat we de exacte locatie niet krijgen.
*zuch* konden ze maar lezen hihi

Swieb had jij ze moeten leren nee ik weet het ook maar het is zo frustrerend om zo met zn alle je best te doen en niks te vinden, ik had ze zo graag terug gevonden.

Delphi2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 16:45

Ik had ook een gesprek aangevraagd met de Allegria de merrie van mijn vriend omdat we weinig van haar verleden weten en we denken dat ze behoorlijk getraumatiseerd is. Ik heb in mijn mail nooit gezegd dat Allegria eigenlijk van mijn vriend is, in het gesprek is Allegria zelf begonnen dat ze bang is van mannen en dat er maar een man is die ze vertrouwde, mijn vriend, ze noemde zelfs zijn naam!

Dit en andere dingen die werden verteld waren voor mij toch wel doorslaggevend, het kan echt!

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 20:19

ik heb vorig jaar een mini gesprekje laten doen met mijn oudste merrie. Mijn schoonmoeder heeft een praktijk voor natuurlijk helen en geeft dus ook cursussen in communiceren met dieren (en behandelingen) en eveneens kan mijn vriend het (zij doen er alleen ook healing bij; dit gaat vaak vanzelf). Ik heb toen aan een van de cursisten gevraagd of zij wilde kijken naar de verlatingsangst van mijn merrie,met name waar dat vandaan komt. En die vrouw heeft er toen niet zo heel veel uitgekregen, mijn merrie is een echte dame en zal nooit haar problemen zomaar vertellen, zeker niet aan vreemden, dus ik snap het ook prima. Het enige wat ze zei is: ' ze pakken alles van me af'. En dat was voor mij genoeg op dat moment.
Mijn nieuwste aanwinst heb ik van mn schoonmoeder gekocht en werd redelijk vaak gebruikt in allerlei cursussen. Maar op een gegeven moment werd ze er een beetje zat van dus toen zijn ze er mee gestopt, bedoel het dier moet het wel echt willen. Ik zit er nu over te denken om naar dezelfde vrouw te gaan als Faas, gewoon echt een objectief iemand.

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:02

Faas> bij wie hen jij het gesprek laten doen?

Ik heb mijn gesprek bij praktijkparcival.nl (Gerda) laten doen. Heel veel dingen die ze vertelde klopte echt! Ik kreeg kippenvel dat ik het las. Was in het begin ook een beetje sceptisch maar ben nu ook echt overtuigd. Ik lees nu in dit topic dat er ook weer een aantal 'prutsers'zijn dat vind ik jammer. Ik moet zeggen dat ik wel veel verschillende namen nu lees, als het maar geen hype gaat worden...

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:31

CKdamour schreef:
Heb Nancy gemailt maar zij heeft een wachtlijst en het kan pas weer over een paar maanden geloof ik. En ze vraagt vanaf januari 7,50

nog een keer:
wie is die nancy.. adress graag!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:39

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 00:03

Faas schreef:
Klopt. Die mensen kunnen gewoon op bokt. Maar ik kan je wel verzekeren dat de dingen die ik gister te horen kreeg niet op bokt staan en ook niet buiten mijn man, mijn paard en mij zijn gekomen.

Ben het helemaal met je eens dat er prutsers zijn. Maar deze persoon heeft mij wel overtuigd.

Welke persoon was dat?
Ik heb ook Sabiha laten "natrekken"... (staat ook op VvdD)
Daar kwamen dingen uit die ik niet kan plaatsen, heb wel om opheldering gevraagd.

carola1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 00:13

freaky schreef:
Faas> bij wie hen jij het gesprek laten doen?

Ik heb mijn gesprek bij praktijkparcival.nl (Gerda) laten doen. Heel veel dingen die ze vertelde klopte echt! Ik kreeg kippenvel dat ik het las. Was in het begin ook een beetje sceptisch maar ben nu ook echt overtuigd. Ik lees nu in dit topic dat er ook weer een aantal 'prutsers'zijn dat vind ik jammer. Ik moet zeggen dat ik wel veel verschillende namen nu lees, als het maar geen hype gaat worden...

ik heb dus mijn gesprek bij dezelfde persoon laten doen en ik geloofde (nog steeds niet trouwens) er niks van.
haarverhaalklopte gewoon niet.
ze sprak zichzelf zelfs tegen in het zelfde gesprek.
en ik vondt het veel te algemeen.

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:48

freaky schreef:
Ik moet zeggen dat ik wel veel verschillende namen nu lees, als het maar geen hype gaat worden...

die hype is er volgens mij al wel, er is zelfs een forum dat over communiceren met dieren gaat. En ja dan krijg je toch een aantal prutsers. Ik kijk altijd of ze aangesloten zijn bij stichting RING en/of in de Klikgids staan. Meestal vraag ik het nog even na bij mn schoonmama en vriend, wat zij er van vinden.

@ carola1 waarin sprak ze zich tegen? Wat klopte er niet? (mag ook via pm) Want kan het niet zijn dat het dier een warrig verhaal geeft: dieren denken en zien dingen anders dan mensen en wij kijken vaak naar de uitkomst van zo'n gesprek vanuit ' de mens'

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:55

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:56

Ik ga mijn verhaal niet plaatsen hier. DAarvoor is het veel te persoonlijk maar ik kan wel zeggen dat het beslist geen algemeen verhaal was en er echt dingen inzaten die niemand kon weten. Dat zegt mij meer dan genoeg.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:01

Faas schreef:
Ik ga mijn verhaal niet plaatsen hier. DAarvoor is het veel te persoonlijk maar ik kan wel zeggen dat het beslist geen algemeen verhaal was en er echt dingen inzaten die niemand kon weten. Dat zegt mij meer dan genoeg.

Dit bericht is verwijderd omdat ik het per pb wilde doen
Laatst bijgewerkt door oosterhoff op 13-12-05 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:04

@Oosterhoff: volgens mij is Faas juist wel tevreden

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:10

Ja dat heb ik ook begrepen maar ik vroeg mij eigenlijk af of ze wist dat Gerda ook van parcival is???? En haar reactie kwam volgens mij ook door een bericht over gerda!! vandaar