Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. 

dat vind ik echt heel erg.
Loje schreef:shadow0 schreef:Mijn paardrijden wordt een stuk beter van niet te hard nadenken. Ontspannen is voor mij juist veel belangrijker.Bovendien kan ik me juist heel goed concentreren met een (zacht) muziekje, omdat ik dat minder let op alle andere geluiden om me heen (daar kan ik vreselijk door afgeleid worden of van schrikken
)
Kortom, goede redenen waarom ik heel waarschijnlijk juist met MP3-speler zou rijden als ik voor mezelf in de bak zou rijden. Hoewel een gewone radio ook prima is.
Daarnaast is paardrijden voor de meesten van ons toch een hobby? Wat is er dan erg aan dat je niet perfect geconcentreerd en prestatiegericht bezig bent?
Kortom: zo lang het geen gevaarlijke situaties oplevert vind ik het absoluut geen probleem.
Skitter schreef:Tja, ik vind het maar niks, niet professioneel,
ikke wel in de les niet want dan kan ik is het zovan huh?? wat moest ik doen?
maar buiten wel lekker onder het racen muziekje opde achtergrond.. ik heb maar 1 dopje in dan en hij staat normaal.. niet echt hard maar wel verstaanbaar.. 

shadow0 schreef:
Ah, maar we zijn toch ook geen professionals?![]()

Citaat:Tja, ik vind het maar niks, niet professioneel, niet netjes, niks.
En ja dat om de haverklap stilzetten omdat het oordopje niet goed zit dat vind ik echt heel erg.
als je een cap ophebt (mijn cap altans) komt het niet los omdat de dopjes onder de riempjes door zitten. Als het om de haverklap zou uitvallen zou ik het niet opzetten tijdens het rijden

Quirinake schreef:Is niet echt waar hoorals je een cap ophebt (mijn cap altans) komt het niet los omdat de dopjes onder de riempjes door zitten. Als het om de haverklap zou uitvallen zou ik het niet opzetten tijdens het rijden

snoopy19 schreef:ga dan niet vanalles tegelijk doen, muziek luisteren kun ej wel in de auto
Skitter schreef:Quirinake schreef:Is niet echt waar hoorals je een cap ophebt (mijn cap altans) komt het niet los omdat de dopjes onder de riempjes door zitten. Als het om de haverklap zou uitvallen zou ik het niet opzetten tijdens het rijden
Ik doelde op iemand die op een van de paginas hiervoor had gezegd dat ze iemand met MP3 speler zag rijden, en die zette het paard om de haverklap stil, omdat de oordopen telkens niet goed zaten.
Kijk en dat is natuurlijk jammer, ik zou me zo dood aan ergeren, het paard denk ik ook......
shadow0 schreef:MirandaFuego schreef:En het is echt niet eerlijk tegenover het paard...koop er dan ook één voor je paard, dan kunen jullie samen iets anders doen dan waar je mee bezig bent.......
Moet het dan ook dezelfde muziek zijn, of moet je dan muziek zoeken die je paard leuk vindt?

) en hij staat vrij zacht...En als er mensen langskomen zeg ik gewoon beleefd goedemiddag ofzo zodat ze wel weten dat ik ze zie en hoor enzo...