Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snoeske schreef:ze staat mu te koop voor 3500 euro, je kan zelf wel denken dat er iets niet klopt want ze vroegen eerst 5250 maar wilde wel zakken naar 5000 en nu opeens 3500 heeeeeeeel apart.
er staan oom dingen bij die niet waar zijn, die meid is bang voor die pony en dan zeggen ze maar dit!
zielig voor het beestje.
ArwenLune schreef:Niet zelf het bod doen maar een betrouwbare kennis ofzo. En vooral jou naam niet laten noemen. Die mensen weten dat jij er emotioneel diep inzit en emotionele mensen doen rare dingen... (zoals een absurd bedrag betalen voor een pony) dus daar rekenen ze op. Zo te lezen is 3500 nog behoorlijk veel. Laat die kennis de trailer meenemen en een openingsbod doen van 2750 ofzo... onder het motto "ga ik nu even pinnen en is ze over een uur van je erf". Als die mensen omhoog zitten met het dier kan zo'n aanbod wonderen verrichten.
Aster_Lover schreef:snoeske schreef:ze staat mu te koop voor 3500 euro, je kan zelf wel denken dat er iets niet klopt want ze vroegen eerst 5250 maar wilde wel zakken naar 5000 en nu opeens 3500 heeeeeeeel apart.
er staan oom dingen bij die niet waar zijn, die meid is bang voor die pony en dan zeggen ze maar dit!
zielig voor het beestje.
wat is de link?
Ik kan hem niet vinden
horselover21 schreef:Als jij echt van die pony houd, verzin je wel iets dat je haar kan kopen!!
(Spreek uit ervaring, heb alles verkocht wat me dierbaar was, omdat beestje te krijgen.. )
casanova schreef:ik heb gedaan of ik geinteresseerd was en enkele dingen gevraagd per e-mail.
vandaag kreeg ik antwoord.
de richtprijs/vraagprijs is 3500..succes!!!
(nog belachelijk veel voor het niveau van de pony
knolliepower schreef:casanova schreef:ik heb gedaan of ik geinteresseerd was en enkele dingen gevraagd per e-mail.
vandaag kreeg ik antwoord.
de richtprijs/vraagprijs is 3500..succes!!!
(nog belachelijk veel voor het niveau van de pony
Om eerlijk te zijn vind ik dit een redelijke prijs als ik de advertentie kan geloven
Ik vind het echt een beauty...
Maar ik weet niet of er een addertje onder het gras zit ofzo
BailyKarlos schreef:is er al wat bekend??? Ik hoop zooooo erg dat je haar terug kan kopen gewoon. Ik heb altijd al je topics gevolgt.
En dat de TS het aan me vertelde dat ze te koop stond (de TS is een vriendin en stagenoot van me) stond ik helemaal perplex.
ik duim en hoop en bid voor je met alles wat ik heb!!!!
Kan je geen inzamelings actie hier op bokt doen???
Dat hebben ze toch ook gedaan voor Fighter het beroemde boktveulen???
candorlover schreef:Ze staat er nog op en er staat dat ze in prijs verlaagd is en er staat NOTK bij...ook niet iets waar uit je op kan maken dat ze verkocht is...
Wat een sporen draagt dat meisje die erop zit zeg...nog groter dan haar hele voet zelf...
Erstaat dat ze L2 kan en dat ze M-oefeningen kan en dat het wegens tijd gebrek is...