ik zoek het meisje van Mariscara

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 10:39

jeetje ik heb wel spelfouten zeg haha...

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 15:02

snoeske schreef:
ze staat mu te koop voor 3500 euro, je kan zelf wel denken dat er iets niet klopt want ze vroegen eerst 5250 maar wilde wel zakken naar 5000 en nu opeens 3500 heeeeeeeel apart.

er staan oom dingen bij die niet waar zijn, die meid is bang voor die pony en dan zeggen ze maar dit!

zielig voor het beestje.

wat is de link?
Ik kan hem niet vinden

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 15:07

Niet zelf het bod doen maar een betrouwbare kennis ofzo. En vooral jou naam niet laten noemen. Die mensen weten dat jij er emotioneel diep inzit en emotionele mensen doen rare dingen... (zoals een absurd bedrag betalen voor een pony) dus daar rekenen ze op. Zo te lezen is 3500 nog behoorlijk veel. Laat die kennis de trailer meenemen en een openingsbod doen van 2750 ofzo... onder het motto "ga ik nu even pinnen en is ze over een uur van je erf". Als die mensen omhoog zitten met het dier kan zo'n aanbod wonderen verrichten.

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 15:10

Hoop dat het je lukt

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:10

ArwenLune schreef:
Niet zelf het bod doen maar een betrouwbare kennis ofzo. En vooral jou naam niet laten noemen. Die mensen weten dat jij er emotioneel diep inzit en emotionele mensen doen rare dingen... (zoals een absurd bedrag betalen voor een pony) dus daar rekenen ze op. Zo te lezen is 3500 nog behoorlijk veel. Laat die kennis de trailer meenemen en een openingsbod doen van 2750 ofzo... onder het motto "ga ik nu even pinnen en is ze over een uur van je erf". Als die mensen omhoog zitten met het dier kan zo'n aanbod wonderen verrichten.

Idd, hier ga ik in mee.

Hoop dat het je lukt! Sterkte en succes!

casanova

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 15:07

ik heb gedaan of ik geinteresseerd was en enkele dingen gevraagd per e-mail.

vandaag kreeg ik antwoord.

de richtprijs/vraagprijs is 3500..succes!!!
(nog belachelijk veel voor het niveau van de pony

Anoniem

Re: ik zoek het meisje van Mariscara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 15:23

Zag dat je een paar dagen gelden voor het laatst iets geschreven had hier. En nieuwsgierig als ik ben vroeg ik me af of je een super 5 december gaat hebben of niet? Aan het duimen voor en hopen op een goede afloop door medebokkers zal het niet liggen denk ik.

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 15:25

Aster_Lover schreef:
snoeske schreef:
ze staat mu te koop voor 3500 euro, je kan zelf wel denken dat er iets niet klopt want ze vroegen eerst 5250 maar wilde wel zakken naar 5000 en nu opeens 3500 heeeeeeeel apart.

er staan oom dingen bij die niet waar zijn, die meid is bang voor die pony en dan zeggen ze maar dit!

zielig voor het beestje.

wat is de link?
Ik kan hem niet vinden

ga naar marktplaats bij pony's doe je bij postcode 6841 dan binnen een straal van 5km. daar staat ze. succes.

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 16:59

ik ga ook wel een mail sturen voor de prijs, en ik ga zeker niet jou naam noemen! ( die weet ik niet eens precies ), ik duim ook echt voor je mee!
Succes!

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:22

Ze staat er nog op en er staat dat ze in prijs verlaagd is en er staat NOTK bij...ook niet iets waar uit je op kan maken dat ze verkocht is...

Wat een sporen draagt dat meisje die erop zit zeg...nog groter dan haar hele voet zelf...

Erstaat dat ze L2 kan en dat ze M-oefeningen kan en dat het wegens tijd gebrek is...

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:38

ow ik herinner me de topics ook nog!!
ik duim heel hard voor je!!!
kus maris

Nikitaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 22:53

Ik duim ook heeel erg voor je.. Hoop echt dat het gaat lukken...

xxxnikita

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:54

Ik denk dat wel allemaal heel erg mee duimen

lienet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:45

horselover21 schreef:
Als jij echt van die pony houd, verzin je wel iets dat je haar kan kopen!!
(Spreek uit ervaring, heb alles verkocht wat me dierbaar was, omdat beestje te krijgen.. )

Dat is wel heel kort door de bocht!!!! Bovendioen is ze er met de aankoop alleen helemaal niet, stallingsgeld, onderhoud......Ze kan de pony niet bij huis hebben ....dus!

Volgens mij gaat de lening niet door ook, heel sneu voor haar....maar goed.

Als ik miljonair was deed ik een goede daad! Helaas Mesastamp.....ik kan je ook niet helpen ......we mailden al heen en weer.......wens je veel sterkte, wat er ook besloten is!

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:31

Ik ken je topics ook! Heel veel sterkte en ik hoop dat ze weer in jou bezit komt!

Kunnen je ouders dan met geen mogelijkheid helpen bij het aflossen? Je kunt ook lenen bij de IBgroep als je studeert!

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 01:03

casanova schreef:

Om eerlijk te zijn vind ik dit een redelijke prijs als ik de advertentie kan geloven
Ik vind het echt een beauty...
Maar ik weet niet of er een addertje onder het gras zit ofzo

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:35

Weet je al iets meer?

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:53

knolliepower schreef:
casanova schreef:

Om eerlijk te zijn vind ik dit een redelijke prijs als ik de advertentie kan geloven

Ik vind het veel te veel voor een pony die weinig kan.
Het beestje loopt nog geen eens M en is al 11 jaar, dat ze de oefeningen kent zegt mij niks, laat ze het eerst maar bewijzen in de proef.

Succes er mee

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:19

Ben benieuwd........................................ze staat nog steeds op MP

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:32

Zo dus ze zijn nu wel gezakt. Duimen dat je vader een lening wil afsluiten.

zammarano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:36

in een van je posts schreef ej dat je vader wel per maand wilt afbetalen, als jij nou het geld leent bij de bank en je vader elke maand de stal betaald, komt in principe op hetzelfde neer!

mesastamp

Re: Kijk hier even mensen! meisje van MARISCARA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:38

BailyKarlos schreef:
is er al wat bekend??? Ik hoop zooooo erg dat je haar terug kan kopen gewoon. Ik heb altijd al je topics gevolgt.
En dat de TS het aan me vertelde dat ze te koop stond (de TS is een vriendin en stagenoot van me) stond ik helemaal perplex.

ik duim en hoop en bid voor je met alles wat ik heb!!!!

Kan je geen inzamelings actie hier op bokt doen???
Dat hebben ze toch ook gedaan voor Fighter het beroemde boktveulen???

ahh jeetje zeg! dat zou super zijn maar ik kan dat moeilijk van bokt vragen pff sorry dat ik zoooooooo lang niks heb laten horen dacht eerlijk gezegdd dat het topic stil lag omdat ik geen mails hierover kreeg toen rough rebel me pmde dat ik eens moest reageren hihi dus het spijt me heel erg en het was niet mijn bedoeling...!!! ik zal even zeggen hoe het er voor staat
e
enorme ruzie met de eigenaresee :(:( over verschillende dingen er zijn namelijk een aantal mensen die haar gemaild hadden en die mails heb ik via pm gekregen en ik heb mails van de eigenaar gehad en die 2 klopte totaal niet heb de eigenaar hier mee geconfronteerd en nu zijn ze boos op me geworden en hebben mijn mail geblokkeerd

mijn vader krijgt de lening niet een lang verhaal.. 1,5 jaar gelede een faiet bedrijf overgenomen en nu heeft de bank dus geen garantie...en zelf durf ik geen lening af te sluiten.. ook al wil ik haar dol graag terug een lening vind ik niet verstandig.. ik vrees dus gewoon dat ik het af moet sluiten haar moet laten gaan en er vrede mee moet hebben, wat me onmogelijk lijkt maar ik heb geen andere optie ik heb voor haar gevochten en dat heeft me vader gedaan bokt heeft me geholpen maar ik heb het geld niet dus houd het op... de ene keer zegt de eigenaar dat ze zo bang is dat ze niet meer kan rijden, dan mailt ze dat ze geen tijd meer heeft en nu is het financieel.. dat ze niet met de prijs kunnen zakken dus ik krijg er geen hoogte meer van.. en ja ik weet niet wat ik er mee moet eigenlijk.. zo ik hoop dat ik jullie op de hoogte heb gebracht en nogmaals zooo ontzettend bedankt voor al jullie fantastisch lieve reacties!! dat steunt me echt enorm!!

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:41

[

[/quote]

[/quote]

Ik vind het veel te veel voor een pony die weinig kan.
Het beestje loopt nog geen eens M en is al 11 jaar, dat ze de oefeningen kent zegt mij niks, laat ze het eerst maar bewijzen in de proef.

Succes er mee
[/quote]

de pony loopt dat helemaal niet... want ze kunnen er niets mee! dat is punt 1 punt 2 is dat ze bij mij afgekeurd werd en daarom de koop niet doorging toen,... ik moest haar dus verkopen wegens financieel wat een trauma voor me was maar naar de handelaar toen en die wist dat z ekreupel was.. en toen is ze goedgekeurd bij nicole rontiologisch ook ( was niet ernstig toen ze afgekeurd werd, was gevalle van trailer en liep kreupel erg ongelukkig denk ik) maar toch... ik vrees nu dat het erger geworden is nu zehaar aan het trainen zijn en zij misschen wel pijn heeft en daarom in verzet komt... maar dit is een vermoede de eigenaar mailt me zoveel dingen dat ik het zelf ook niet meer weet![/quote]

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:42

candorlover schreef:
Ze staat er nog op en er staat dat ze in prijs verlaagd is en er staat NOTK bij...ook niet iets waar uit je op kan maken dat ze verkocht is...

Wat een sporen draagt dat meisje die erop zit zeg...nog groter dan haar hele voet zelf...

Erstaat dat ze L2 kan en dat ze M-oefeningen kan en dat het wegens tijd gebrek is...

dat vind ik dus heel erg die sporen ik zie aan haar op die foto dat ze heel erg gestressd is hoe harder je haar aanpakt hoe erger het word maar goed... daar kan ik nu niets aan doen als ik niety bij haar ben tis jammer dat ze het beestje niet begrijpen

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:43

Dat is wel heel kort door de bocht!!!! Bovendioen is ze er met de aankoop alleen helemaal niet, stallingsgeld, onderhoud......Ze kan de pony niet bij huis hebben ....dus!

Volgens mij gaat de lening niet door ook, heel sneu voor haar....maar goed.

Als ik miljonair was deed ik een goede daad! Helaas Mesastamp.....ik kan je ook niet helpen ......we mailden al heen en weer.......wens je veel sterkte, wat er ook besloten is![/quote]

lienet ik wil je ook heel erg bedanken super van je wat je allemala gedaan hebt !

moeilijk om iedereen hier te bedanken persoonlijk!