Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik zoek een echte dressuurruiter zeg maar.
Ctal schreef:Elisa2 schreef:1x in de 2 wkn krijg ik les van Boudewijn Heuseveld op m'n werk,hij is er een uur voor 3 paarden vanwaar ik er dan 1 doe.Maar dat wordt voor mij betaald door m'n werkgeefster,Zij betaalt hem geloof ik e75,- per uur dan.Hij komt daar aan stal. Verder heb ik 2x in de week les van een prix st. george amazone bij wie ik rijdt.Daar krijg ik dus voor betaald :-}. En 1x in de 2 wkn heb ik les met m'n jonge paard bij Henk Delen,daar betaal ik 25 euro voor een half uur/3 kwartier,wij werken dan puur aan de basis.
Volgens mij vraagt Boudewijn Heuseveld 50 euri per uur.
Heb les van iemand die van hem les heeft...zij vraagt 30 euri per uur ( voormalig LT amazone)
Puppetje schreef:Bij de Welleruiters
XlucienneX schreef:Puppetje schreef:Bij de Welleruiters
op rij je daar ook clubles bij ? ik namelijk wel
Barbara_m schreef:diddlmouses schreef:Ik betaal 40 euro per uur.
Ik krijg les van Moniek van Dijk, wat zed precies rijd weet ik niet allemaal hoor![]()
Maar ze geeft iig onwijs fijn les en we zijn er al stukken door voorruit gegaan.
Ze rijdt LT en is bezig met de overstap naar de ZT.
Moniek is namelijk een vriendin van me. Hele fijne meid, kan heel goed rijden. Leuk om te horen dat dat hetzelfde gaat met het lessen bij haar.

Soms rijdt ze ook wel eens tijdens de les op m'n pony, als het even niet wil en ze gaat ook wel eens mee op wedstrijd. RUBYWHITE schreef:
Bij de Welleruiters
waar zitten die in friesland? klinkt mij bekend in mijn oren?