Wat is de beste manier om je voeten warm te houden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

knollebol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 07:41

met rijlaarzen kan ik met geluk net 2 paar sokken aan

met mijn thermolaarzen had ik vorig jaar ( met -20) ik geloof 4 of 5 paar sokken aan , haha had ik in mn rijlaarsen maar wat meer ruimte

Ir111

Re: Wat is de beste manier om je voeten warm te houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 07:42

Ik doe een paar dunne wolle sokken aan en daaroverheen een paar dikke wollen dat in combi met mijn bergschoenen werkt prima. Belangrijk is wel dat je genoeg ruimte hebt in je schoenen, als ze strak gaan zitten door alle sokken krijg je alleen maar koude voeten omdat de doorbloeding niet goed is. Cap op en na het rijden een petje (zo'n lekkere warme fleecepet) en ik heb nergens last van en dat terwijl ik echt een koukleum ben!

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 08:18

Ik heb in mijn leren laarzen van die dikke Stapp horse sokken (of die sokken van Anky, die thermosokken) en dat is lekker warm

__Marije__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:10

Ik heb thermolaarzen besteld.. Deze met een dun sokje erin (van badstof ofzo.. zodat het niet eeuwig nat blijft) en ik heb lekkere warme voetjes

haffiefreak

Re: Wat is de beste manier om je voeten warm te houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:19

Ik heb meestal plastic zakjes om mijn voeten en daarover heen 1 paar sokken Het is wel raar lopen/geluid, maar bij mij wel lekkere warme voeten
Ik heb gehoord dat kranten/wol (dat witte pluis spul ook wel moet helpen
Maar plastic zakjes helpen zeker

Groeten haffiefreak

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:44

topsylover schreef:
Suleika schreef:
Vorig jaar hadden ze bij 't kruidvat van die 'warmhoud-gel-dingen'.... misschien is dat wat, als ze dit jaar weer in de reclame komen? Ik weet nog wel dat het heel handig was, je moest ze vantevoren ff breken of iets ( ? ).

ja die hebben ze dit jaar ook weer bij de marskramer zag ik ze vandaag liggen. Iets met dat metalen plaatje en dan breken die kristallen ofzo?
lijkt me erg lekker! Ze zijn in rode hartjes te koop

Ik heb zo`n ding gekocht, ontzettend lekker om na het rijden even in de stal met die dingen in je laarzen te zitten maar niet met rijden natuurlijk

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:03

Het enige wat voor mij werkt is stevig doorrijden (eindje draven voordat je koude voeten krijgt, en dan regelmatig). Wat ik ook aan m'n voeten doe, m'n tenen verstijven als ik stilzit. Bij mij is het overigens een circulatieprobleem, de doorbloeding is gewoon niet goed. Gaan we lekker 10 minuten draven of galopperen en ben ik weer helemaal lekker warm