Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LDRD schreef:Needje schreef:en de mensen willen kwaad. quote]
Dit kan je niet als 'kwaad willen' zien hoor!!!
Je weet niet half hoeveel schade uit een ongeval kan voortvloeien. Moet de gelaedeerde dat dan maar zelf ophoesten???
BeppyLotje schreef:@ Kiwiko: Dus ik ben dan verantwoordelijk?
runningkawa schreef:LDRD zei geloof ik eerder al, dat dat niks voorstelt, zo'n papiertje
Dus dat het niks uitmaakt of je dat wel of niet laat ondertekenen
loveprince schreef:maar dan heeft het dus geen nut dat janneke haar klanten laat tekenen
lindsey schreef:BeppyLotje schreef:@ Kiwiko: Dus ik ben dan verantwoordelijk?
Hangt ervan af. Als jij les geeft in opdracht van de pensionhouder en de afspraken en betalingen worden ook allemaal via hem geregeld dan is hij verantwoordelijk.
Regelen de lesklanten de lessen en betalingen rechtstreeks met jou
dan ben jij inderdaad verantwoordelijk.
Stel kind komt in een rolstoel door val van paard. Dan kunnen de kosten van de rolstoel op jouw verhaalt worden. Kind kan dan niet meer met de fiets naar school. Dus de kosten van het halen en brengen van de rest van zijn/haar schoolcariere kan op jouw verhaald worden. Om maar een voorbeeld te noemen. Vergeet het Smartegeld ook niet. Wordt ook steeds populairder in nederland. Dus hup tel er nog maar wat bii.
BeppyLotje schreef:hmm, volgens mij ga ik het er nog maar een eer met mijn baas over hebben, lijkt me een goed idee..
En janneke, er mag wel les gegeven worden, maar niet aan mensen die niet bij ons op stal staan. Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik weet wel dat wij ook geen les mogen geven op ONZE pony's aan andere mensen. Want dan nemen die mensen geen les van Jac. Maar dat is gewoon een huisregel.
loveprince schreef:Maar dan vind ik wel dat er dus veel meer beter en strenger gekeurd moet worden
Citaat:Hangt ervan af. Als jij les geeft in opdracht van de pensionhouder en de afspraken en betalingen worden ook allemaal via hem geregeld dan is hij verantwoordelijk.
Regelen de lesklanten de lessen en betalingen rechtstreeks met jou
dan ben jij inderdaad verantwoordelijk.
loveprince schreef:maar helaas is niet iedereen zo eerlijk dat ze zich aan de regels houden. dus moeten ze maar meer mensen die keuringbevoegd zijn in dienst nemen zou ik zeggen hihi