Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
CAuvraySky schreef:Besef je wel dat als je valt , en geen cap ophebt dat je voor de rest van je leven verlamd kan zijn!
Dat is toch echt de belastingbetaler. Je kunt niet alles ondervangen (een bodyprotector zou inderdaad nog meer leed schelen) maar je hoofd is zoooo kwetsbaar - als iemand niet ziet welk risico je loopt zonder moet je hem tegen zichzelf in bescherming nemen. Prrrr schreef:Risicoanalyse...mooi woord.
Als dat makke paard in de binnenbak een schuiver maakt en de ruiter moet richting ziekenhuis met een hersenschudding wordt het financiële risico echt niet gedragen door degene die 'eigen keus' riepDat is toch echt de belastingbetaler. Je kunt niet alles ondervangen (een bodyprotector zou inderdaad nog meer leed schelen) maar je hoofd is zoooo kwetsbaar - als iemand niet ziet welk risico je loopt zonder moet je hem tegen zichzelf in bescherming nemen.
Waarom moet een motorrijder een helm op en een paardrijder geen cap?
Gelijke monniken, gelijke kappen.
coydog schreef:
Mijn dochter heeft een goedgekeurde cap gehad die goed af was gesteld, paardje schiet er vandoor en cap zit achter op haar hoofd.
Als ze toen gevallen was was het leed niet te overzien geweest.
Da's maar een kwetsbaar schilletje. Citaat:runningkawa schreef:
Ik heb eens een gebroken oogkas opgelopen toen ik er naast stond
en een cap zit niet op die plek
Misschien moeten we zo'n american football helm op gaan doen
mexxje schreef:Citaat:runningkawa schreef:
Ik heb eens een gebroken oogkas opgelopen toen ik er naast stond
en een cap zit niet op die plek
Misschien moeten we zo'n american football helm op gaan doen
viel je oog ertoen uit??![]()