Marliesvr schreef:Het enige wat ik volgens mij van pagony heb is een fel blauwe zomer deken. Zag ik liggen en was in de aanbieding bij Divoza dus die kon ik niet laten liggen natuurlijkMaar goed, de tweede keer dat mijn paard het deken op had regende het even flink. Toen ik hem uit de wei haalde zag ik al dat zijn witte sokjes een beetje blauw waren geworden. Hij gaf over zijn hele lijf blauw af, het is maar goed dat hij bruin is en geen schimmel want het heeft echt nog zeker 2 weken geduurd voordat de blauwe gloed bij zijn sokjes weg was
Ik heb de deken vervolgens een paar dagen in een teil met water laten liggen, het water was echt super blauw toen ik de deken eruit haalde! Vervolgens heeft mijn moeder de deken ook nog gewassen, als die nu nog afgeeft weet ik het ook niet meer!
Dat met die fel blauwe deken hebben wij ook, die bonte van ons was nog bonter dan voorheen
Ik heb 2 pagony regendekens gehad op zich niks mis mee zijn best sterk als ik zag hoe sommige weide genootjes aan die deken hingen. Alleen zijn van beide dekens de borstsluiting kapot dat is gewoon puur slijtage als ze er andere borstsluitingen opgezet hadden had ik ze deze winter zo weer gekocht!
Hoofdstellen heb ik ook zeker geen problemen mee vind het goede kwaliteit prijs verhouding! Ook de transportbeschermers hebben een hoop te voorduren gehad en zijn ook nog steeds helemaal in orde.
Ik heb geen problemen met Pagony er kan altijd eens wat tussen zitten wat niet goed is maar dat is met kieffer ed net zo. En ja over zadels, ervaring met de Pagony zadels heb ik niet maar ik zal nooit een zadel bij divoza kopen. Ze zijn stuk voor stuk scheef en zeker de gebruikte zadels!

Ik heb de deken vervolgens een paar dagen in een teil met water laten liggen, het water was echt super blauw toen ik de deken eruit haalde! Vervolgens heeft mijn moeder de deken ook nog gewassen, als die nu nog afgeeft weet ik het ook niet meer!