Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Toen ze nog op de manège stond ging ik ook elke dag.
] Maar dat zijn extraatjes voor hem. Zelfs als mijn zus, vader of vriendin die dag al met hem bezig is geweest, ga ik ook nog na mijn werk.
Hoffa schreef:Ik probeer 4x per week te gaan. Mijn paarden staan buiten en krijgen te eten en worden ook uitgemest.
Ik verbaas me er alleen over dat heel veel van jullie elke dag naar jullie paard gaan/kunnen. Waar haal je de tijd vandaan? Voor degenen die hun paard aan huis hebben staan is het natuurlijk logisch dat ze gevoerd moeten worden enzo (dit geldt ook voor enkele mensen die hun paard ergens in pension hebben staan waar ze alles zelf moeten doen)
Maar nogmaals waar halen jullie de tijd vandaan? Dagelijks zou mij echt niet lukken, tijdelijk als ze wat hebben zou nog wel gaan, maar altijd? Dit is trouwens geen aanval, ik ben alleen verbaasd dat er zoveel mensen iedere dag naar hun paad gaan! Hoe doen jullie dat?
ben nog opzoek).

als niemand anders haar kan doen, dan ga ik zelf
tijd of geen tijd, energie of geen energie
Alleen als ik echt ziek ben ofzo ga ik niet... en met kerst ben ik ook niet geweest... Had geen tijd..
Weer of geen weer. Het is heel zelden dat ik het over sla omdat ik ziek ben ofzo
.