Ligt dit zadel goed (+foto's) ??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Effy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:15

LiSSy schreef:
als je bij dit paard er een onderlegger onder doet wordt de kamer nog smaller
een kennis van mij heeft een bates zadel, dat zijn wel degelijk zadels van een superkwaliteit! hij rijd er elke dag een aantal paarden mee en nu na 2 jaar ziet het zadel er nog toppie uit

Je hebt ook lepelvormige onderleggers, die slechts de achterkant van het zadel omhoog brengen.

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 20:07

Ik heb het vandaag even aangesingeld bekeken en dan zakt hij al wat van voren en komt van achter wat omhoog.

Toevallig heb ik vandaag een springzadeltje van mijn werk meegenomen die een boommaat breder is, die kan ik morgen voor het idee ook wel even op de foto zetten, want die is echt veel te breed eigenlijk.

WinBinChes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 20:36

Effy schreef:
Je hebt ook lepelvormige onderleggers, die slechts de achterkant van het zadel omhoog brengen.

Goed idee!!

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 15:37

Mariek87 schreef:
Ik heb het vandaag even aangesingeld bekeken en dan zakt hij al wat van voren en komt van achter wat omhoog.

Toevallig heb ik vandaag een springzadeltje van mijn werk meegenomen die een boommaat breder is, die kan ik morgen voor het idee ook wel even op de foto zetten, want die is echt veel te breed eigenlijk.

als het zadel er los op ligt moet hij al zakken van voor anders drukt hij als je er op gaat zitten en dat is niet zo fijn voor je paard. Ik kan het niet zo goed uitleggen, een goede zadelmaker kan dat beter (want hebben ze mijn toen ook uitgelegt en laten zien. Het is echt heel slecht voor je paard als je met een te smalle boom gaat rijden dus nogmaal, laat het commentaar hier op bokt voor wat het is want een goede zadelmaker kan dat veel beter zien en voelen als wij vanaf een comp.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:55

Marije1984 schreef:
Effy schreef:

Goed idee!!

lepelvormige onderleggers liggen aan de voorkant ook in de kamer...