Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Barbara_m schreef:Tja, ik les(te) zelf bij een Olympische amazone. Zij rekende € 75,- voor drie kwartier. Best veel , maar tja het werkt echt.
Ik geef zelf ook les, zo''n 20 uur per week. Ik rijd op LT niveau, 1e fase Orun, en heb genoeg paarden naar het Z2 gereden voor de ruiterster, B-kader dres bij de pony's en bij de Junioren. Ik reken € 20,- voor drie kwartier en heb voor bepaalde (jonge) klantjes een speciaal prijsje.
@Rockey, heb jij wel bij de goede Ed gelest? Volgens mij heeft hij jou dan driedubbel belast, of het is een typfout???
KimBalaa schreef:Ik heb les, maar niet omdat ik perse verder of hoger moet komen.
Ik rijd geen wedstrijden ofzo, maar het is gewoon voor mezelf en voor mijn paard dat ik geen fouten ga maken. En het is gewoon leuk, je hebt wat dingen om te oefenen enzo.
Wij betalen 15 euro voor een uur
Urielle schreef:Pfff, volgens mij woon ik sowieso in een hele dure regio. Er zijn ook nauwelijks fatsoenlijke instructeurs te vinden hier, moet ik zeggen. Ik ken echt niemand op M/Z niveau die minder dan 15 Euro vraagt (laat staan als je wat hogerop wilt) en lees hier bedragen van 7 Euro. Wauw!!!
rockey schreef:Barbara_m schreef:Tja, ik les(te) zelf bij een Olympische amazone. Zij rekende € 75,- voor drie kwartier. Best veel , maar tja het werkt echt.
Ik geef zelf ook les, zo''n 20 uur per week. Ik rijd op LT niveau, 1e fase Orun, en heb genoeg paarden naar het Z2 gereden voor de ruiterster, B-kader dres bij de pony's en bij de Junioren. Ik reken € 20,- voor drie kwartier en heb voor bepaalde (jonge) klantjes een speciaal prijsje.
@Rockey, heb jij wel bij de goede Ed gelest? Volgens mij heeft hij jou dan driedubbel belast, of het is een typfout???
nee geen typfout..
Echt ik vind het heel erg idioot.. echt ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen
ik vond 7 euro voor half uur al bedrag waarvan ik dacht van.. ooh best wel veel, maar mijn gedachte is nu wel veranderd.. pff Barbara_m schreef:Tja, ik les(te) zelf bij een Olympische amazone. Zij rekende € 75,- voor drie kwartier. Best veel , maar tja het werkt echt.

wendytjeG schreef:Ik lees hier heel veel reacties die er op pochen hoe hoog een instructeur wel niet gereden heeft. Dat maakt toch niks uit?
Ik ken ook zat mensen die hoog rijden maar waar ik absoluut geen les van zou willen, en genoeg mensen die niet hoog rijden maar wel goed les kunnen geven...