Africhtingsstal van Laar, iemand ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tjielp17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 15:58

pantarhei schreef:
ik ben er van de zomer geweest voor een democraat schimmelruin van drie jaar, gratenpakhuis. Dat paard spoorde ergens niet, ik weet niet precies hoe of wat, maar zat duidelijk niet goed in zijn vel. Was wel zadelmak,m aar werd alleen gelongeerd om sterker te worden. Ik heb hem onder het zadel gezien,m aar hoe ze erop gingen deed mij vermoeden dat die knettergek is.

Paard los laten springen, vond die geweldig en kwam ook gelijk bij me staan, kroop bijna in mijn binnenzak zo van neem me aub mee uit dit oord. Helaas voor hem ben ik daar niet op ingegaan. Vond Mirjam een superbitch tegen alles wat daar verder rondliep. Duidelijk niet mijn type

die democraat die jij bedoelt heet V die is er nog steeds toen ik er van de zomer werkte heb ik wat met hem meegemaakt het schijnt ook dat hij epilepsie heeft want hij is al een aantal keren met een ruiter plat gegaan! echt zielig

tjielp17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 15:59

idylle schreef:
het gaat om de volgende paarden : Kephalos, sirkhan,osiris,shaphur,lady,lenny en issis
Heb je een van deze beestjes gekocht ben ik benieuwd waar ze terrecht zijn gekomen en hoe het gaat
iig veel plezier met ze het zijn schatjes

kephalos is er nog die staat op internet een paar anderen ook nog osiris en shapur en verder weet ik niet heb de ponys niet gekend maar ze staan op internet www.africhtingsstalvanlaar.nl

tjielp17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:01

issis is er ook nog zie ik

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:20

ok dank je wel mocht kephalos verkocht worden kun je het dan laten weten waar hij naar toe is gegaan (ik reed hem wel eens namelijk )

tjielp17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:23

als ik er achter komt waar hij dan naar verkocht word laat ik het je weten

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:05

hartstikke top van je

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:54

Je kan ook Mirjam bellen en vragen of je een keertje langs kan komen. Zo beroerd is ze nou ook weer niet.

fenomeentje

Re: Africhtingsstal van Laar, iemand ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 00:53

tjielp17 schreef:
de plek op het been van mijn paard is weer erger geworden en het is nu bijna zeker dat mijn paardje dus terug moet naar die stal omdat er waarschijnlijk tog geen verbetering in zit.

Ik snap best dat het heel vervelend is om een paardje te hebben met een wondje maar is het niet zo dat mirjam na de eerste keer je paardje terug op stal heeft genomen om het wondje te verzorgen en dat jij je paardje terug zou nemen als hij geheel genezen was? en heb jij je paardje toen niet mee terug naar huis genomen zonder dat het wondje geheel genezen was zelfs tegen het advies van de DA in !
Bovendien vind ik als iemand ervaringen vraagt over een stal je best je mening mag geven maar wat jullie doen vind ik echt niet kunnen...bovendien als er dan toch over wetgevingen gesproken wordt, hoe zit het dan met laster? want volgens mij is deze topic veranderd in een pagina vol laster!

fenomeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 09:46

Maar goed om even op de vraag terug te komen waar dit allemaal mee begonnen is....Ik heb hele goeie ervarigen met Mirjam, vind dat ze heel bereidwillend is als je een probleempje met je paard hebt de meeste verkopers hebben de regel "van het erf af is niet meer mijn pakkie aan" en dat zie ik daar helemaal niet terug, bovendien kom ik er nog regelmatig en zie alleen maar tevreden klanten, en de paarden?? hoezo slap en onverzorgd??? dat is dus gewoon kant en klare onzin !!!
Maar goed, een discussie heeft toch geen zin ieder haar eigen mening maar ik heb hele goeie ervaringen met Africhtingsstal Van Laar en ook met Mirjam zelf.

fenomeentje

Re: Wie heeft er nog meer een paard hier vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:17

rona schreef:
Ik heb mijn paard bij haar gekocht afgelopen zaterdag en heb gisteren mijn eigen DA erbij gehad. Resultaat: afgekeurd, ze zou maandag door Mirjam opgehaald worden. Hoop dat dat gebeurd want nu benik mn vertrouwen in haar kwijt!

misschien had je beter je eigen DA kunnen meenemen voor je haar kocht die had haar daar ook kunnen keuren.....die mogelijkheid heb je toch!

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:41

Ik gaf alleen dat het paard dat ik ging bekijken een gratenpakhuis was. Dat had Mirjam zelf ook al aangegeven en het scheen nog erger te zijn toen die kwam. Overigens is er niets gemeld over gewoon omvallen met ruiter en al en/of mogelijk epilepsie bij de Democraat ruin. Mogelijk was dat toen nog niet aan de orde (aug 05). Maar het paard klopte duidelijk niet, dat was wel helder en het verhaal van het beleren was ook supervaag....

Viper03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:08

Nou fenomeentje, heel fijn voor je dat je zulke fijne ervaringen hebt met Mirjam, maar het is toch duidelijk zichtbaar dat de overgrote meerderheid dat anders overdenkt! Ik ben juist blij dat dit topic geopend is, en dat er meer mensen zijn die er zo over denken!

kiana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:14

Viper03 schreef:
Nou fenomeentje, heel fijn voor je dat je zulke fijne ervaringen hebt met Mirjam, maar het is toch duidelijk zichtbaar dat de overgrote meerderheid dat anders overdenkt! Ik ben juist blij dat dit topic geopend is, en dat er meer mensen zijn die er zo over denken!

PUNT............

fenomeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:32

Ik zie hier niet echt een overgrote meerderheid maar voornamelijk één persoon die veel berichtjes post.

PUNT................

esperado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:12

Ik zie meer mensen hoor die slechte ervaringen hebben
iig meer dan mensen met goede ervaringen.

Ze zal vast wel eens een goed paard verkopen.
Ze kan ook niet alles weten, er kan af en toe iets misgaan. Maar probeer niet je klanten voor te liegen, zelfs over de meest onbelangrijke dingen (van wie ze het paard gekocht heeft bijvoorbeeld).
Eerlijkheid duurt het langst..

PUNT...........

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:22

Ik zet een punt achter dit topic.

Ik wil even kwijt dat er zich hier maar een klein aantal mensen hebben gemeld die een minder positieve stal hebben..
Let wel dat het altijd zo is dat mensen die een goede ervaring met iets hebben, minder snel geneigd zijn om een reactie te plaatsen.
Men gaat er van uit dat iets goed is, en als dit ook zo is, dan houdt men zich er verder niet meer mee bezig.
Zodra het fout gaat, hoor je dat meteen.

Aangezien ik het idee heb, dat dit topic meer de kant op gaat van het negatief te kijk zetten van deze stal, plaats ik hier een sloltje.