pantarhei schreef:ik ben er van de zomer geweest voor een democraat schimmelruin van drie jaar, gratenpakhuis. Dat paard spoorde ergens niet, ik weet niet precies hoe of wat, maar zat duidelijk niet goed in zijn vel. Was wel zadelmak,m aar werd alleen gelongeerd om sterker te worden. Ik heb hem onder het zadel gezien,m aar hoe ze erop gingen deed mij vermoeden dat die knettergek is.
Paard los laten springen, vond die geweldig en kwam ook gelijk bij me staan, kroop bijna in mijn binnenzak zo van neem me aub mee uit dit oord. Helaas voor hem ben ik daar niet op ingegaan. Vond Mirjam een superbitch tegen alles wat daar verder rondliep. Duidelijk niet mijn type
die democraat die jij bedoelt heet V die is er nog steeds toen ik er van de zomer werkte heb ik wat met hem meegemaakt het schijnt ook dat hij epilepsie heeft want hij is al een aantal keren met een ruiter plat gegaan! echt zielig

mocht kephalos verkocht worden kun je het dan laten weten waar hij naar toe is gegaan (ik reed hem wel eens namelijk )