Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cornelie schreef:Toch lijkt die 35 euro inkoop mij ook wat overdreven. Als je van de verkoopprijs je btw afhaalt verdien je er maar 5 euro op ofzo. Dus dát er eens een keer een goedkope partij aangeboden wordt vanwege omstandigheden vind ik nog niet zo raar, maar deze meneer is dus blijkbaar niet te vertrouwen

deedee19 schreef:Is dit niet iets voor opgelicht van de TROS? (als mensen hun spullen dalijk echt niet krijgen) Laatst was er een soortgelijk geval met merk t-shirtjes en ze hebben dat knulletje wat dat geflikt had eens even met de camera bezocht. Die stond mooi met zijn bek vol tanden en heeft alles terug betaald. Die ouders vonden het ook niet zo grappig.

figora schreef:Mag ik dan GPA
Skitter schreef:figora schreef:Mag ik dan GPA
Hehe..ja naja dit is wat hogere bedragen maar toch, als die het kunnen wil ik het ook kunnen![]()
Maar dan zonder problemen te krijgen natuurlijk he
figora schreef:Ik schat de inkoop van een ANKY pad op 25 euro excl. BTW.
Maar zeker weten doe ik niks.
haha
maar ik wacht het nog af 
cavaletti schreef:figora schreef:Ik schat de inkoop van een ANKY pad op 25 euro excl. BTW.
Maar zeker weten doe ik niks.
de ankypads komen toch echt inclusief btw rond de 35 euro,
maar ja normaal zijn ze in de winkel 49,95,
Verdien je per pad nog mooi 12,56
cornelie schreef:Das dus 29,41 excl bij inkoop. Scheelt alweer een paar euriVerdien je per pad nog mooi 12,56
Maar veel lager als 49,95 zou ik dan echt niet gaan zitten als verkoper!kwebbel schreef:hallo
ik heb ook een pad besteld bij deze persoon tot nu toe reageert deze persoon niet op mijn mails ik vrees dus dat ik opgelicht benmaar ik wacht het nog af
BeNGeL schreef:ik vraag me dan toch af waar dat magazijn zit ... woon zelf in Leeuwarden....
welk adres hoort er bij het magazijn? dan kan ik wel eens langsrijden
kwebbel schreef:ja natuurlijk heb ik betaald
ik dacht misschien had je alleen besteld... en daarna niks meer gehoord 
kwebbel schreef:ja natuurlijk heb ik betaald
.
kwebbel schreef:ik heb het overgemaakt via internetbankieren en het is maandag bij mij afgeschreven dus zij heeft het allang en breed binnen
.