Was pas laat thuis vanavond, laat afgewerkt en ik moest het tuig voor morgen nog poetsen. Toen ik om half 10 thuis kwam al mijn moed verzameld en gebeld.......wat denk je? Niet thuis!
Heb even na tienen nog een keer gebeld, weer geen gehoor.
Morgen ben ik echt de hele dag weg, en zaterdag ook, wordt pas zaterdagavond op zijn vroegst dat ik kan bellen. Wil namelijk wel in alle rust bellen als ik thuis zit, morgen moet ik nog 3 pony's invlechten en wassen en om 14 uur rijden we aan naar de Hippiade. Om 20:30 moeten we nog een rubriek rijden, alles inpakken en dan nog 2 uur terug rijden, wordt hem echt niet morgen. Zaterdag weer wedstrijd, maar hopelijk ben ik dan wel op tijd thuis. Tja, ik kan het nu nog wel een keer proberen, maar in principe bel ik nooit meer na 22 uur. Ik stel dat zelf ook niet op prijs, en wellicht hun ook niet en heb ik al meteen een slechte beurt gemaakt.Veerle, bedankt voor je aanbod. Ben wel benieuwd hoe het eigenlijk jurdisch gezien zit, hoewel ik dus niet zover wil gaan. Ten eerste omdat ik niet rechtsbijstand verzekerd ben en dan die kosten niet kan betalen, ten tweede, ik gooi mijn eigen deuren in mocht ik verliezen.

. Veel succes als je de moed hebt verzameld om te bellen. En ik hoop dat die vrouw óf te emotioneel is, dat ze zegt dat je hem mag houden. Óf dat ze te zakelijk is dat ze zegt dat ze wel een ander vind.