Hoe groot denk jij dat die transponder is??? meter doorsnee ofzo?
@Peterina: Ten eerste ken je me niet, hoe wil jij dan weten wat ik weet van wie en waar ik mijn kennis vandaan heb?
Waarom zou ik jou/jullie op je woord moeten geloven, en dan al helemaal na wat jij in het verleden hebt lopen verkondigen hierr op bokt, als je het dan al hebt over kennis van zaken...
En vwb samenzweringen en die theoieën, die komen niet van mij...
Citaat:Laten we even niet vergeten dat de chip ons door de NHS door de strot is gewrongen
Citaat:Vergeet ook niet dat de grootste chipfabricant ook een van NHS' hoofdsponsors is.
Citaat:Ze gaan zich aan de EUROPESE wetregeling houden net als Duitsland en gaan zich niet laten 'forceren' door een of andere bond of clubje.
Citaat:De NHS heeft zich behoorlijk schuldig gemaakt aan volksverlakkerij en de rekening daarvoor zal ongetwijfeld volgen........
en zo kan ik nog wel even door quoten over die samenzweringstheorie

en zo kan ik ook quotes plaatsen van uitspraken die ten grondslag liggen aan mijn ongeloof naar sommige personen toe

En wat ik dan ook weer niet begrijp, waarom die DA's dan wel zo'n Nijhoefgroep benaderen en ze zich niet samen uitspreken tegen de transponders in paarden. Je het nergens op geen enkele site van geen enkele DaP leest enz....