Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
samantha5 schreef:Ik heb Kim de Boer. Top wijf!
Miran schreef:samantha5 schreef:Ik heb Kim de Boer. Top wijf!
Ik ook en ik ben ook heel tevreden.
Maar in dit topic zie je toch duidelijk dat ervaringen verschillen. Mijn oude hoefsmid wordt hier heel positief vermeld, terwijl mijn paard elke keer panischer werd en het ook helemaal geen prettige persoonlijkheid is. Je moet hem echt liggen, er zijn ook mensen die hem gewoon niet meer in de buurt van hun paard willen hebben.
Banjer schreef:bekappen doen ze altijd koud...
Ik bedoel beslaan

sandr0 schreef:This_is_me schreef:Bart Portegies... Hele fijne gozer!! Is ALTIJD op tijd!! Komt meestal niet voor bij de meeste hoefsmeden die ik ken!!!!
Sluit ik me helemaal bij aan. Hele fijne smid met veel geduld.

) En omdat het toch echt moest gebeuren heb ik toen even een andere laten komen. Passnier heeft m ook netjes op zn hoeven gezet maar hoe hij het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, ik lag toen zelf eventjes in het ziekenhuis om gehecht te worden (braaf paard heb ik hoor }> )Miran schreef:samantha5 schreef:Ik heb Kim de Boer. Top wijf!
Ik ook en ik ben ook heel tevreden.
Maar in dit topic zie je toch duidelijk dat ervaringen verschillen. Mijn oude hoefsmid wordt hier heel positief vermeld, terwijl mijn paard elke keer panischer werd en het ook helemaal geen prettige persoonlijkheid is. Je moet hem echt liggen, er zijn ook mensen die hem gewoon niet meer in de buurt van hun paard willen hebben.
. nemo schreef:ferry de hoefsmid.
Aardige vent, komt altijd op tijd en afspraak, rustig met paarden verders super vent