Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sjuimpje schreef:Ik vind het net zo'n Harry's Horse endurance hoofdstel

(die van HH he
).
! Barbara_m schreef:Maar wel van HH en nie van Schumacher. Glimt lang nie zo mooi. Ik heb m touwens besteld, ze hadden alleen cob-maat. De binnenkant van de aansnoerneusriem is van neopreen.
Heb wel weer te veel geld uitgegeven vanmiddag
...
Anoukie schreef:... en lelijk(die van HH he
).
Nee die van de vorige pagina vind ik best gaaf eigenlijk, maar ja ik ben ook een rasechte ekster!
rockey schreef:ik heb ook 3 paar opmaat gemaakte könings laarzen, 2 paar zijn de duurste uitvoering, die 2 zijn met kroontje, omdat dat ook de nieuwste zijn. de andere had ik voor de training, en die waren nog zonder. ik vind laklaarzen niet mooi, dan ben je gewoon te lui om te poetsen vind ik.. maar goed, het zijn super laarzen, kosten wel paar centen, maar ze zitten heerlijk

Barbara_m schreef:@rockey
Wat zit jij steeds te zeuren over Elisa? Zij is onwijs aardig hoor, een beetje gek dat wel. Maar ik vind dat je steeds heel cynisch over haar doet.
(Je kent haar vast niet persoonlijk).
Barbara_m schreef:Ja, dat kan. Maar i vind het niet eerlijk dat Elisa steeds wordt afgezeken. ZIJ runt in iedergeval al op dr 19e haar eigen stal. Best knap hoor.

rockey schreef:met genoeg geld kan iedereen dat wel