Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ohnee,, dat hoef jij niet te doen dat doet de stalknecht..

Dat zou ik hem dan eerst maar eens leren Olympia schreef:Laat je 3 jarige nog lekker een 3 jarige zijn en ga hem niet al met moeilijke dingen opzadelen zoals wijken enz.. Misschien is hij daar gewoon nog niet aan toe.. Laat hem lekker eerst alle basisdingen goed begrijpen
Anouar15 schreef:Kan hij al PiaffDat zou ik hem dan eerst maar eens leren
Hebben jullie niks beters te doen ofzo? 
Otjuh schreef:
PENNY![]()
Amethyst schreef:Anouar15 schreef:Kan hij al PiaffDat zou ik hem dan eerst maar eens leren
Nee, dan een 3dubbele schroef achterwaarts
_Linda_ schreef:Wat lopen jullie allemaal te zeiken.
Laat haar doen wat ze wil met haar 3jarige pony. Ik zeg niet dat ik het met haar eens ben (helemaal niet zelfs) over dat met een strafbit, sporen rijden enz, maar als ze haar paard verpest is het haar eigen schuld. Vind echt dat er overdreven word gereageert door sommige hier, echt belachelijk. Een 3 jarig paard hoort idd nog vijheid te hebben en ik zou als ik jouw was nog niet teveel van hem vragen. Dat komt allemaal vanzelf wel, hij is nog jong dus je hebt nog tijd genoeg. Dat wijken komt nog wel toch.
LovesSaartje schreef:Wat is dat toch met al die schaduwaccounts ineens![]()
Er komt zowat geen dag voorbij, of er is zo'n topicHebben jullie niks beters te doen ofzo?
Olympia schreef:
Dacht dat ze dat alleen bij Turnen enz deded
Nannes schreef:LovesSaartje schreef:Wat is dat toch met al die schaduwaccounts ineens![]()
Er komt zowat geen dag voorbij, of er is zo'n topicHebben jullie niks beters te doen ofzo?
ik ben hier nog niet zo heel lang, maar wat is een schaduwaccount eigenlijk??
Nannes schreef:LovesSaartje schreef:Wat is dat toch met al die schaduwaccounts ineens![]()
ik ben hier nog niet zo heel lang, maar wat is een schaduwaccount eigenlijk??
dat is niet toegestaan op bokt 
Amethyst schreef:Olympia schreef:
Dacht dat ze dat alleen bij Turnen enz deden
Zeg, al mijn paarden zijn Pennyprix hoor en die kunnen dat en meer
)