deurne

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laukjefreak

Re: deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:13

@Bombarie! precies! Dat bedoel ik dus ook ze maken het je zo moelijk omdat ze het gewoon niet kunnen hebben als een van de koudbloedjes hun in de gront stampt!
neem Gussje van Jolande dat beestje loopt menig paard er uit alleen kan ze nu niet verder starten omdat dat stome stokmaat regeltje er is!
Ik hoop dat er een keer iemand met ene belg komt en die menig ruiter er dus wle uit kan rijden! want zie dat paard eens tegen te houden!

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:34

Princess schreef:
Wil even zeggen dat dat over dat voer echt de grootste boelshit is die er maar is! En Inib, je bent er zelf nooit bij geweest tijdens het voeren dus je kan het niet weten!

Dan stel ik voor dat je deze reactie van iemand die wel zelf op Deurne heeft gezeten nog maar eens te lezen:

konsalik schreef:
Inib: Je hebt gelijk wat dat voeren betreft, in mijn tijd was dat ook niet al te best, wij mochten ook maar 1X daags een plakje hooi geven en ik heb verscheidene weekenden binnen moeten blijven omdat ik deze regel overtreden had.

En ik snap dus echt niet wat je met deze opmerking bedoelt:

Citaat:
Zo'n paard heeft de capaciteiten niet voor het de opleiding, maar als die het zou kunnen ik zou zeggen neem m mee! Dan merk je het vanzelf wel he!......Maar er is hier ook een meisje die heeft met een fries de opleiding gedaan, die rijd er ook Z2 mee en heeft er L mee gesprongen,
en er lopen hier ook wel es bonte tussen
, dus het kan allemaal wel, zolang je paard de capaciteiten heeft voor deze opleiding en aan de eisen voldoet dan mag die gewoon mee, alleen de meeste van dit soort rassen hebben dat nou eenmaal doen, en helemaal geen discriminatie is dat hoor!

Ben ik nou blond?
Wat heeft bont zijn nou weer te maken met het niveau van het paard?????
Laat Samber het maar niet horen...

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:37

@Cyrilletje yoin the club

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:38

Laukjefreak, je bedoelt een antwoord op je vraag over dat paard van jullie die zo mager kwam? Ik heb het paard niet gekent dus ik weet het niet, maar ik weet wel en dat weet ik heel goed dat er altijd heel goed gevoerd word op school en dat je helemaal niet hoeft te smokkelen met voer als hooi e.d!we hebben een topstalmeester die alles voor je regelt en als je vraagt of die meer of extra voer mag dan is dat geen probleem! Misschien had het paard stress?dat hij niet at?Misschien zat er ergens anders wat mis, weet jij veel!
Maar ga mij niet vertellen dat je voer moet smokkelen daar want dat is gewoon niet waar en ik denk dat ik er meer van af weet als jou.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:40

bont, nou daar zijn de meningen ook nog wel es over verdeelt en ik had het gewoon meer over het algemeen over die fjorden en haflingers etc en ik noem bont ook mee, problemen mee?sorry hoor maar ik ben niet blond jij kennelijk wel dat je zulke dingen zo serieus opneemt

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:41

en over die andere leerling van deurne, ken haar niet, maar een extra weekenddienst krijg je niet voor zulk soort situaties hoor, dus daar zal nog wel meer achter zitten

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:52

regels zijn regels,
als je nou moeilijk gaat doen over die stokmaat ?
waarom start je dan paarden en pony's nog apart ?
dat zou je dan ook net zo goed bij elkaar moeten starten.

maar waarom word heir zo moeilijk voe gedaan ? dit was neit de vraag van ts.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:56

@Princess:
konsalik schreef:
Hallo allemaal, ook ik heb Deurne gedaan...
Inib: Je hebt gelijk wat dat voeren betreft,
in mijn tijd was dat ook niet al te best,
wij mochten ook maar 1X daags een plakje hooi geven en ik heb verscheidene weekenden binnen moeten blijven omdat ik deze regel overtreden had.

Het paard van inib was er voordat jij er op school zat dus kan jij niet weten hoe het er toen aan toe ging, of wel?

Verder vind ik dat je door jou rare reacties geen beste reclame maakt voor Deurne!
Ik mag toch hopen dat niet alle studenten daar zulke bekrompen ideeen hebben als jij over paarden en paardenwereld..

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:58

Inderdaad Iris regels zijn regels.
Als ze niet moeilijk zouden doen over die stokmaat komen er straks nog mensen binnen met een belgisch trekpaard. Net zoals een fjord en een haflinger die hebben gewoon de capaciteiten niet om een L parcours te lopen.
Ik begin a.s. dinsdag trouwens ook in Deurne.

En ik denk dat iedereen even goed het stukje van Princess moet lezen op de vorige blz. want daar ben ik het helemaal mee eens.

Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:59

woow princess wat kom jij agressief uit de hoek!Ik heb dan wel niet zoveel verstand van deurne enz enz maar ik ben het redelijk met laukjefreak eens.Aan de andere kant denk ik dat je de regels van een school nou eenmaal moet respecteren en daar zullen ze daar dan wel een reden voor hebben, ben je het er niet mee eens kan je er beter ook niet naar toe gaan(iedereen weer blij)maar wat ik niet snap Waarom je zo reageert op uitingen van anderen terwijl dat hen ervaringen zijn met deurne, dat kan toch? Gelukkig maar iedergeval dat het nu anders is, maar daarbij veranderd het toch niet het verleden, het beeld wat jij van deurne hebt hoeft toch niet altijd zo geweest te zijn?

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:03

Natrick schreef:
woow princess wat kom jij agressief uit de hoek!Ik heb dan wel niet zoveel verstand van deurne enz enz maar ik ben het redelijk met laukjefreak eens.Aan de andere kant denk ik dat je de regels van een school nou eenmaal moet respecteren en daar zullen ze daar dan wel een reden voor hebben, ben je het er niet mee eens kan je er beter ook niet naar toe gaan(iedereen weer blij)maar wat ik niet snap Waarom je zo reageert op uitingen van anderen terwijl dat hen ervaringen zijn met deurne, dat kan toch? Gelukkig maar iedergeval dat het nu anders is, maar daarbij veranderd het toch niet het verleden, het beeld wat jij van deurne hebt hoeft toch niet altijd zo geweest te zijn?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:07

denk dat prinicess heel goe dweet hoe het er nu! (daar werd toch naar egvraagt, dan hebben ze kennelijk iets geleerd uit het verleden) aan toe gaat.
zij heeft het naar haar zin op school en dan is het neit leuk als iedereen zulke slechte dingen verpsreid.

ik ga ook disndag naar deurne en ken een aantal mensen die deurne gedaan hebben en ook een aantal jaar af zijn : die waren tevreden, hebben het naar hun zin gehad en dingen geleert.
nooit heb ik daar problemen met voeren etc gehoort.
ik neem namelijk ook een paardvan een ander mee. in goed vertrouwen, maar ook op de ervaringen van deze mensen.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:22

xx_Irisje schreef:
denk dat prinicess heel goe dweet hoe het er nu! (daar werd toch naar egvraagt, dan hebben ze kennelijk iets geleerd uit het verleden) aan toe gaat.
zij heeft het naar haar zin op school en dan is het neit leuk als iedereen zulke slechte dingen verpsreid.

De TS vroeg om de ervaringen van bokkers met Deurne. Sommigen hebben hele goede ervaringen maar anderen niet. En natuurlijk is het niet leuk als je negatieve dingen hoort over jouw school, vooral als je zelf alleen maar goede ervaringen hebt.
Maar dat wil niet zeggen dat je de mensen die wel slechte ervaringen met Deurne hebben gehad voor leugenaars uit hoeft te maken!!!
Dat vind ik namelijk echt geen stijl en dan gaan ook mijn stekels omhoog.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:24

Ik ben het met jullie eens dat regels regels zijn alleen niet met de manier waarop! Kijk dat mensen naar Deurne willen gaan oke.. leuk voor hun..
Ag ik verdien mijn titel liever door er zelf hard te voor moeten werken en dingen te leren zonder thehorienen... Geef mij maar de feiten daar heb je veel meer aan. Ik heb inmiddels ook een kwpn van gribaldi onder mijn kont geschoven gehad maar doe mij de echte ponys maar en niet de gefokte beesten die perfect moeten zijn. Ik stop nu met de discussie omdat ik het er mee eens ben dat de topic starter niks met deze info kan.
Ik ben het er overigens mee eens dat er zowel goede als slechte verhalen over deurne te rond gaan maar he welke school heeft dat niet?
alleen gata het hier wel om dieren.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:40

volgens mij word er hier neiamnd voor leugenaar uitgemaakt maar zijn er inmiddels dingen veranderd daar, en snap best dat princess daar pissig om word als ieedereen er over heen walst want vroeger was het al neit goed.

laukjefreak : dar het om dieren gaat en die niet zlef kunne klagen is een goed punt : maar als eigenaar heb je daart zelf verantwoording voor : kan een paard zijn weg daar neit vindne moet je m daar weg halen.

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:48

hey
ik ken NHB deurne al un heel aantal jaar en kwam er ook met al die open avonden en als er wat te doen was
ik ken genoeg mense dier er op gezeten hebben
en die zijn dik te vreden over het voeren
ik ga zelf ook naar deurne over 2 jaar

ma van die haflilingers en fjorden enzo
je ziet tog meer kwpn paarden op hoog nievo dressuur lopen en springen als fjorden enzo
ik zeg niet dat ze het niet kunnen
ma je hebt afentoe uit zonderingen die hetw el kunnen

ma als school zijnde moet je tog ergus je grenzen trekken

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:53

misschien stond dat paard er wel voordat ik er zat maar dan nog, ik zit er al 4jaar en jullie hebben er alleen een paard gestald, dus wie weet er nu meer over de situatie daar?
en trouwens dan heb je een paard en dan dump je m zomaar maar even ergens, in dit geval deurne terwijl je totaal niet weet wie er mee gaat rijden enz. nou sorry hoor dan vraag je er wel om
agressief nee zo komt het misschien over maar dat ben ik niet, waar ik niet tegen kan is dat mensen die er nauwelijks of niet zijn geweest en die via via alles horen mij gaan vertellen hoe het daar an toe gaat...
kom eerst maar es een paar maandjes kijken hoe het er daar aan toe gaat voordat je je conclusies trekt, jullie geven school de schuld dat het paard mager is, maar jij dumpt wel je paard daar even...en je hebt er verder niet meer naar omgekeken wat ik tenminste begrijp uit jullie verhaal. Dus wie is er hier nou fout?
Heb je zelf wel eens een paar dagen gekeken hoe er daar gevoerd word?

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:57

ik ben het met princess eens

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:01

laukjefreak schreef:
@princess
Jij hebt ook nog een hoop te leren in de paardenwereld!

in de wereld van fjorden en haflingers bedoel je?

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:22

laukjefreak schreef:
Ag ik verdien mijn titel liever door er zelf hard te voor moeten werken en dingen te leren zonder thehorienen... Geef mij maar de feiten daar heb je veel meer aan. Ik heb inmiddels ook een kwpn van gribaldi onder mijn kont geschoven gehad maar doe mij de echte ponys maar en niet de gefokte beesten die perfect moeten zijn.

Uhhh.. heb je er wel eens over nagedacht dat er SUPER veel mensen zijn die GEEN perfect gefokt beest onder hun kont geschoven krijgen?! En toch mogen ze mee naar Deurne! Dus het is dikke onzin wat je nu zegt, dat ze allemaal perfect moeten zijn.. Als onze paarden PERFECT waren, zaten we nu allang in de Z of zie ik dat verkeerd?
Zeker heeft iedereen eigen ervaringen met Deurne, het was vroeger anders dan nu.. Maar jeezus, de manier waar t op word verteld zeg, dan kan ik helemaal met het zegje van Princess meegaan.. Ik ga dinsdag ook naar Deurne, mijn lesgever(heeft internationaal militairie gereden) die heeft er ook op gezeten.. Helemaal tevreden! Dus het ligt er zeker aan hoe je het zelf ervaart en hoe JIJ je ervoor inzet!

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:25

En meen je dat de mensen die naar Deurne gaan er niet hard voor moeten werken?! Wij zijn degene die dalijk met stage misschien wel van 6 tot 9 staan te werken, terwijl andere alleen na school naar hun paardje gaan of iets.. En dan zouden wij er niet voor werken?! Kom op hey, hou gauw je mond..

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:26

ga jij lekker met je echte pony's rondhobbelen
maar kom op eens dacht ik ook zo, ik heb een moeilijk paard maar als ik er hier mee kom dan kan ik echt goed rijden beter als al die verwende nesten die een gibraldie onder hun kont krijgen geschoven, nee deurne heeft me die gedachte wel afgenomen en maar goed ook, want op een goeje knol, en dat hoeft geen beest van in de 10duidenzen euros te zijn, daar leer je pas van rijden en daar kom je verder mee, kijk maar naar ak die topruiters en zoontjes van..

...maar als dat je doel niet is de sport, dat geeft niet MAAR WAAR MAAK JE JE DAN DRUK OM??

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:39

Mee eens

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:45

ik ben het er ok me eens met sandra en princess

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:57

Princess schreef:
ga jij lekker met je echte pony's rondhobbelen
maar kom op eens dacht ik ook zo, ik heb een moeilijk paard maar als ik er hier mee kom dan kan ik echt goed rijden beter als al die verwende nesten die een gibraldie onder hun kont krijgen geschoven, nee deurne heeft me die gedachte wel afgenomen en maar goed ook, want op een goeje knol, en dat hoeft geen beest van in de 10duidenzen euros te zijn, daar leer je pas van rijden en daar kom je verder mee, kijk maar naar ak die topruiters en zoontjes van..

...maar als dat je doel niet is de sport, dat geeft niet MAAR WAAR MAAK JE JE DAN DRUK OM??

Moet jij met die toon straks een stal gaan runnen???? Je pensionklanten zullen ook wel eens commentaar hebben hoor

Overigens staat Deurne bij de stallen waar ik heb gewerkt ook slecht aangeschreven - liever iemand die ORUN heeft gedaan