Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princess schreef:Wil even zeggen dat dat over dat voer echt de grootste boelshit is die er maar is! En Inib, je bent er zelf nooit bij geweest tijdens het voeren dus je kan het niet weten!
konsalik schreef:Inib: Je hebt gelijk wat dat voeren betreft, in mijn tijd was dat ook niet al te best, wij mochten ook maar 1X daags een plakje hooi geven en ik heb verscheidene weekenden binnen moeten blijven omdat ik deze regel overtreden had.
Citaat:Zo'n paard heeft de capaciteiten niet voor het de opleiding, maar als die het zou kunnen ik zou zeggen neem m mee! Dan merk je het vanzelf wel he!......Maar er is hier ook een meisje die heeft met een fries de opleiding gedaan, die rijd er ook Z2 mee en heeft er L mee gesprongen,
en er lopen hier ook wel es bonte tussen, dus het kan allemaal wel, zolang je paard de capaciteiten heeft voor deze opleiding en aan de eisen voldoet dan mag die gewoon mee, alleen de meeste van dit soort rassen hebben dat nou eenmaal doen, en helemaal geen discriminatie is dat hoor!

konsalik schreef:Hallo allemaal, ook ik heb Deurne gedaan...
Inib: Je hebt gelijk wat dat voeren betreft,
in mijn tijd was dat ook niet al te best, wij mochten ook maar 1X daags een plakje hooi geven en ik heb verscheidene weekenden binnen moeten blijven omdat ik deze regel overtreden had.

Natrick schreef:woow princess wat kom jij agressief uit de hoek!Ik heb dan wel niet zoveel verstand van deurne enz enz maar ik ben het redelijk met laukjefreak eens.Aan de andere kant denk ik dat je de regels van een school nou eenmaal moet respecteren en daar zullen ze daar dan wel een reden voor hebben, ben je het er niet mee eens kan je er beter ook niet naar toe gaan(iedereen weer blij)maar wat ik niet snap Waarom je zo reageert op uitingen van anderen terwijl dat hen ervaringen zijn met deurne, dat kan toch? Gelukkig maar iedergeval dat het nu anders is, maar daarbij veranderd het toch niet het verleden, het beeld wat jij van deurne hebt hoeft toch niet altijd zo geweest te zijn?
xx_Irisje schreef:denk dat prinicess heel goe dweet hoe het er nu! (daar werd toch naar egvraagt, dan hebben ze kennelijk iets geleerd uit het verleden) aan toe gaat.
zij heeft het naar haar zin op school en dan is het neit leuk als iedereen zulke slechte dingen verpsreid.

laukjefreak schreef:@princess
Jij hebt ook nog een hoop te leren in de paardenwereld!
laukjefreak schreef:Ag ik verdien mijn titel liever door er zelf hard te voor moeten werken en dingen te leren zonder thehorienen... Geef mij maar de feiten daar heb je veel meer aan. Ik heb inmiddels ook een kwpn van gribaldi onder mijn kont geschoven gehad maar doe mij de echte ponys maar en niet de gefokte beesten die perfect moeten zijn.

Princess schreef:ga jij lekker met je echte pony's rondhobbelen
maar kom op eens dacht ik ook zo, ik heb een moeilijk paard maar als ik er hier mee kom dan kan ik echt goed rijden beter als al die verwende nesten die een gibraldie onder hun kont krijgen geschoven, nee deurne heeft me die gedachte wel afgenomen en maar goed ook, want op een goeje knol, en dat hoeft geen beest van in de 10duidenzen euros te zijn, daar leer je pas van rijden en daar kom je verder mee, kijk maar naar ak die topruiters en zoontjes van..
...maar als dat je doel niet is de sport, dat geeft niet MAAR WAAR MAAK JE JE DAN DRUK OM??