Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:ellepel, ik zie zo al wat dingen aan zn hoofd die staan voor wat jij verteld, jammer dat je geen foto van de zijkant van het hoofd hebt...
zn oren zijn erg kort, wat staat voor een eigenzinnig karakter maar hij is erg intelligent en gevoelig, bij deze paarden is het o zo belangrijk dat het werk heel afwisselend en leuk gehouden wordt, een paar keer hetzelfde doen en het paard gaat zich vervelen, en in combinatie met zijn oren wordt ie dan gecompliceerd en gaat ie van die streken uithalen
het brede vlak tussen zn ogen geeft ook aan dat hij een intelligentie heeft om een onervaren ruiter mee te overtoeven
Citaat:verder heeft hij een lichte elandsneus, wat wijst op een sterk karakter, veel kuddeleiders hebben deze eigenschap dus hij zal ook echt een goede leider moeten hebben anders neemt hij zelf de leiding en dan gaat alles dus op zijn manier

Citaat:vrij korte oren die wel duiden op wat eigenzinnigheid, maar ze zijn erg breed, zo breed zie ik niet vaak, en dat staat echt weer voor evenwichtigheid enzo
Dat klopt. En dan ook niet een klein beetje. Gelukkig had hij ook heel veel humor maar zo nu en dan werd ik echt helemaal gek van hem.