een auto heb ik niet anders was die absoluut als eerste de deur uit gegaan.
mijn man heeft een auto maar die rijd 80 km naar zijn werk dus die heeft hem echt nodig.
de kindjes zijn idd gekomen toen we wisten dat we voor ze konden zorgen
en dat kan gzd nog steeds! zal wel moeten we krijgen kinderbijslag voor ze en ik krijg 200 euro per maand omdat ik huismoeder ben.
alles bij elkaar hebben we een inkomen van ongeveer 2300 euro (en 1 keer in de 3 maanden de kinderbijslag)
dus we hebben het niet slecht en normaal kan het paardje er echt wel bij
maar nu we zoveel geld moeten ophoesten houd het op
en dan is het nog niet eens het stalgeld dat we niet meer kunnen betalen
maar meer nog de tijd die ik niet meer heb omdat mijn man nu zo veel werkt.
(om die extra kosten te gaan betalen)
nu zou het misschien nog een maandje lukken maar dan is de stalperiode er weer en moet er elke dag uitgemest worden en kan ik dus niet een dagje zeggen nou vandaag heb ik echt geen tijd.
maar het komt weer goed! en mijn man weer ook wel dat er dan toch echt weer gezocht gaat worden naar een heel mooi lief paardje

nogmaals ik heb echt diep respect voor de mensen hier die zo "krom"liggen voor hun paard! ik heb het er ook zeker voor over, maar met kindjes thuis word het toch anders.
) een paard, ik werk 32 uur per week in de zorg en (ja ja ik durf het te zeggen) ik verdien ong. € 1300 per maand. Ik heb een stalling van €155 per maand en ik betaal het de ene maand en m'n moeder de andere maand, wat denken jullie moet ik het hier mee kunnen redden?

)
Ik probeer me er op te verheugen om op m'n eigen te gaan hoor
(kortom, ophouden Smurf, je bent een topper en een doorzetter die alles doet voor Morrie)
. Ik heb in de buurt al geinformeerd naar een pensionstalling, dat gaat me tussen de 130 en 150 euries kosten.
)