Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
teminste, ze zitten nog superdun in het haar dus, lekker laten staan zo, orisse gaat in de herfstvakantie een week naar drenthe mee als leidingpaard met een ponykamp, daar heeft ze als t goed is dr 200grams dek op, als ze trugkomt scheren we haar, en krijgt ze dr dikke winterdek op.... en in septermber ergens krijgen ze denk ik beide een katoenen dek op, en die ouwe gaat naar buiten met zijn regendek... Quest schreef:Die van mij staat met regendeken op, maar hij is dan ook van suiker (en heeft een hekel aan regen :D)
Tulandro schreef:Ik vraag me af wat jullie dan de komende dagen gaan doen.. want het wordt als het goed is weer rond de 25 graden.. Het is nog steeds zomer!
cornelie schreef:Inderdaad, gewoon weer de deken af als het warmer wordt. Ik kijk niet naar wat voor maand het is maar hoe de weersomstandigheden zijn en hoe het met mijn paard is. En zeker paarden die flink getraind worden hebben aardig wat spieren. En zijn dan best vatbaar voor kou op de spieren.
Ilzas schreef:Die deken zou dus voor jou ook ideaal zijn Luxket...
Staat ook op de site van de Paardendrogist: hoef je geen stalpersoneel te belasten met de vraag om dekens te verwisselen...

Siegje schreef:Ik heb nog geen deken op, en ik wil graag mijn paardje scheren in oktober ongeveer..
Ik snap niet waarom je moet beginnen met dekens voordat je gaat scheren?
Kan iemand mij dat uitleggen?