Vandaag toevallig voor het eerst met naald en draad gevlochten.
Aangezien de manen van de pony die ik vlecht erg glad zijn dus als ik ze dubbel vouw en een elastiekje erom wil doen schiet het begin stuk van het vlechtje er tussen uit heel frustrerend
En de manen zijn net in een nare lengte 2 keer dubbel is te weinig 3 keer dubbel net te kort
we willen de manen ook niet trekken.Hmm ik heb altijd veel knotjes gemaakt echt altijd minstens 15 heb nooit aan grote knotjes gedacht.
Het is een witte Welsh B met vrij gespierde nek.
Zal dat wel staan bij een kleine pony?
Even een vraagje aan de naald en draad vlechters!
Ik heb dus altijd met elastiekjes geknot maar nu ik voor het eerst met draad heb gevlochten hoe doen jullie met dat draad dan want het is best goed zichtbaar (was wel iets uit toon vallende kleur moeten een andere hebben) Ik deed de manen nat maken dan goed strak ikvlechten elastiekje erom dan een draadje erom 1 keer aan de onderkant doorsteken onderlangs door de bovenkant halen aantrekken en dan weer onderkant steken en weer onderlangs naar boven en dan nog 1 keer onderkant doorsteken en dan naar boven weer en dan straks aantrekken en hoe werk je zo`n naald en draad vlecht af?? ik heb lopen klooie en pielen en uiteindelijk maar 2 uiteindes aan elkaar geknoopt
kan die persoon mij met een goeie uitleg even een PB sturen BVD