Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fresco schreef:ik heb meerdere mooie frontriemen maar deze heb ik op dit moment erom zitten:

Nouvel schreef:Ik heb een hele smalle met strass steentjes van Passier...

frontriemen!
Citaat:
hij is wel groot die frontriem.. of lijkt dat zo?
me mooie kieffer insbruck wedstrijdhoofdstel
zwart, met vierkante zwarovski stenen in de frontriem... staat mooi bij oris want ze heeft een uber groot hoofd... als ik me volgende wedstrijd heb zal k effies n foto maken
)
k hoop alleen dat k ze niet snel verlies... dat ze dr uit gaan valllen enzo.... dat zou balen zijn...

Kylan schreef:Ik heb voor thuis gewoon saaie een zwarte en een wit onderlegde. op wedstrijd rij ik nu met een V-vorm met een zilverkleurig plaatje erin:
Ik heb er ook nog een liggen met spiegeltjes, echt een mooie bling-bling frontriem, ik heb er niet echt een duidelijke foto van...
kimmy1986x schreef:ik gister helemaal naar hyporama geweest (werk ernaast) voo z'n fronriemals ketinkje hebben ze die niet meer waar hebben jullie die dingen vandaan wil er zo graag 1 hebben
. Marijn4045 schreef:Kylan schreef:Ik heb voor thuis gewoon saaie een zwarte en een wit onderlegde. op wedstrijd rij ik nu met een V-vorm met een zilverkleurig plaatje erin:
Ik heb er ook nog een liggen met spiegeltjes, echt een mooie bling-bling frontriem, ik heb er niet echt een duidelijke foto van...
Ben ook erg benieuwd waar je die eerste frontriem vandaan hebt, hij's geweldig!