Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Urielle schreef:TS gaat erover door omdat er steeds commentaar op het topc blijft komen

Meetje22 schreef:En je doet net alsof je ons om raad vraagt maar eigenlijk gebruik je dit topic alleen maar om dat meisje te laten voelen hoe je over der denkt.
Zogenaamd advies vragen maar in principe misbruik je ons want je hebt je oordeel al klaar over dat meisje en je hebt ons helemaal niet nodig.
Dit is gewoon jouw kinderachtige manier om een bericht over te brengen die je niet direct tegen dat meisje durft te zeggen.
susan_opel schreef:ik zal even uitleggen waarom ik in de wei niks tegen haar gezegt heb.
zij had mijn vader nog nooit gezien of gesproken,
mijn vader zou naar de wei toe komen,
hoe zou jij het vinden als jij op zoiets aangesproken wordt en dat vervolgens de eigenaar van de pony´s komt die je dus nog nooit hebt gezien.
daarom heb ik in de wei toen niks gezegt omdat het mij leek dat het op zo´n moment niet prettig is om op zoiets aangesproken te worden
Genee schreef:susan_opel schreef:ik zal even uitleggen waarom ik in de wei niks tegen haar gezegt heb.
hoe zou jij het vinden als jij op zoiets aangesproken wordt en dat vervolgens de eigenaar van de pony´s komt die je dus nog nooit hebt gezien.
daarom heb ik in de wei toen niks gezegt omdat het mij leek dat het op zo´n moment niet prettig is om op zoiets aangesproken te worden
Hoe zou jij het vinden als je werd zwartgemaakt op bokt? en je je excuses aanbiedt maar de TS blijft maar doorgaan?
En is het dan wel prettig om dit allemaal op bokt te lezen?
Ik drufde eerlijk gezegd eerder niet echt te zeggen wat ik ervan dacht, maar nu ik zie dat ik niet de enige ben die vind dat je je walgelijk gedraagd..
Ik vind het gewoon onvolwassen van je, je haalt dat meisje gewoon door het slijk, en het lijkt nog over je je er beter door voelt ook

susan_opel schreef:ik zal even uitleggen waarom ik in de wei niks tegen haar gezegt heb.
Ze is het blijkbaar niet waard ..
.