verzorgster die "stiekem" rijdt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Re: verzorgster die "stiekem" rijdt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 13:11

Als het mijn dochter was die bij jullie verzorgster zou worden, zou ze niet eens meer mogen komen. En dat had ik dan eerst met je vader besproken, zeker niet met jou. Jij vindt blijkbaar dat je eerst op het internet maar een kind moet aanvallen, je weet notabene dat ze het leest. Heb dan het lef er gelijk iets van te zeggen. Je gebruikt steeds de smoes dat de ponies van je vader zijn, maar toch kletsen he....
Hij reageert veel verstandiger en zegt dat er regels moeten komen. Die hadden er al moeten zijn en hadden zeker eerst besproken moeten worden. Kinderen, jonger of wat ouder, kun je niet gelijk overal verantwoordelijk voor stellen. Je zal ze moeten helpen en begeleiden, het zijn geen onbetaalde arbeiders. Ik snap best dat ze ook de vervelende klusjes moeten doen, maar begin dan samen en leg van alles uit.
Ze is ook nog zo netjes dat ze je pb't dat ze fout was en toch blijf je doorgaan.... En dat ze zich hier mag verdedigen vind ik ook onzin. Ze komt misschien niet zo makkelijk uit haar worden en trouwens, ze werd toch al beschuldigd......
Beslist niet netjes...... van beiden niet. Maar wij is hier nu de volwassene.....

susan_opel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 13:16

dat er regels moesten komen heb ik bedacht want mijn vader vindt dat een verzorgster er alleen is om de pony´s te potsen en de mest er uit te halen.en daar ben ik het dus niet mee eens. ik vindt dat als een verzorgster de pony´s en de wei goed bij houdt dat ze dan erna leuke dingen moeten kunnen doen

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:17

Ik vind het ook wel een beetje zwak van een volwassen iemand een meisje van 14 zo te behandelen.
Je had haar er meteen op aan moeten spreken en niet achteraf er commentaar over geven.
Zij heeft sorry gezegd. Ik vind dat jij dan ook zo volwassen moet zijn om dat te accepteren en met een schone lei te beginnen.
Ik denk dat ze nu toch echt wel begrepen heeft dat ze fout zat. Als je er echt zo mee zit dan moet je dat tegen haar zeggen en haar wegsturen, maar om er zo over door te blijven gaan vind ik eerlijk gezegd nogal kinderachtig.
Ik ben het met je eens dat het fout van haar was om er op te gaan zitten,
maar wat gebeurt is is gebeurt. Je moet nu duidelijk naar haar zijn wat je wil en niet zo erover door blijven gaan.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:20

TS gaat erover door omdat er steeds commentaar op het topc blijft komen

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:26

Urielle schreef:
TS gaat erover door omdat er steeds commentaar op het topc blijft komen

Dat snap ik, maar volgens mij heeft de verzorgster ondertussen ook geen enkel idee hoe het nu verder gaat.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 15:50

Tja ik vind het op bokt gooien van zaken die de ander kan lezen niet bepaald netjes. De verzorgster is fout geweest maar jeetje je kan het zo'n grietje moeilijk kwalijk nemen dat ze lekker wil mutsen en er uit nieuwsgierigheid een keer op gaat zitten. Direct lopen katten en vitten en nu al roepen dat ze waarschijnlijk nooit zal rijden (jullie hebben geen zin in begeleiding) is niet echt leuk.
Mest ruimen door zo'n grietje is ook zwaar werk. Een paar drollen is toch niet zo'n drama. als je het wel nodig vind om zo'n heisa te maken over paarden die NIET van jouw zijn kun je misschien beter die tijd vrijmaken om wat mest te ruimen en dat meisje te helpen. Is veel vriendelijker en een betere tijdsbesteding

maar ben toch blij dat de kans dat iemand op Ian (1.75) klimt erg klein is

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:14

heej

ik vind het niks en ik zou erover wel met haar praten misschien dat ze je verkeerd begrepen al denk ik dat niet, maar er zijn veel kinderen die wel graag een pony willen verzorgen en die zijn misschien wel eerlijk

mijn raad is om er met haar over te praten wie weet had ze een goede reden al weet ik niet welke

groetjes

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 20:24

Volgends mij kan hier wel een slotje op

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 22:44

ik denk dat je het eerst maar eens met jouw vader eesn moet worden wat jullie n u precies verwachten van een verzorgster. voor de rest is er al genoeg gezegd en sluit ik me er bij aan dat het geen schoonheidsprijd verdient hoe je dit aanpakt.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 22:48

Dat moeten ze bij mij niet flikken anders is het

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 19:47

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat je gewoon jaloers bent dat je vader iemand anders van de pony's wil laten genieten.
Daarnaast vind ik het ook zwak dat je dat meisje niet gewoon netjes erop aanspreekt.
Dat meisje is pas 14 en zo volwassen om hier niet op in te gaan maar in plaats daarvan jou netjes een pb te sturen met haar excuses erin.
Jij daarentegen maakt haar hier helemaal zwart en trekt der door de bagger, zo kun je je dus afvragen wie er nou het meest volwassen is van jullie beiden.
Je kunt ook niet van een meisje van 14 verlangen dat ze in der eentje een heel weiland gaat schoonmaken.
Ik ben 25 maar heb ook rugpijn na het uitmesten van twee stallen,moet je nagaan van een meisje van 14.
Ook zijn verzorgsters er niet om uit te buiten en ook dat idee krijg ik bij jouw berichten.
Ik heb zelf een verzorgster en ben hartstikke blij met dat meisje,en vind het leuk dat zij ook van mijn paardje kan genieten.
Bedenk wel dat niet iedereen het geluk heeft om een eigen paard te hebben.
Maar omdat ze geen eigen paard heeft geeft jou dat het recht om der maar als sloof voor rotkarweitjes te gebruiken.
En zoals hierboven al vaker is gezegd: het zijn NIET jouw pony's maar van je vader.
En opmerkingen als : ze moet door mijn weiland heen om bij de pony's van mn vader te komen en anders mag ze niet meer door mijn weiland vindt ik raar.
En zeg gewoon dat je niet wilt dat ze erop rijd ipv. ik heb geen tijd om haar te begeleiden.
Als ik jouw verzorgster was had ik na deze berichten allang de benen genomen,want op deze manier iemand behandelen is uit den boze en vooral zwak!!!!!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 20:40

ben het helemaal eens met meetje22. gatver wat ben jij een kinderachtig mens zeg. ze heeft er een keer opgezeten in de wei. had er dan wat van gezegd toen. en ze heeft je een pb gestuurd waarin ze zei dat het haar speet. de wereld vergaat niet hoor. leuk van je om t hier neer te zetten, arm kind. weet je hoe ik me zou voelen als ik nog 14 was en dit las? ik zou me de hele dag poedersuiker voelen en nog amper kunnen slapen en bijna niet meer durven komen en niet meer tegen je durven te praten. t is een kind verdomme. maar als je t me nu zou flikken zou ik zeggen dat je die pony maar lekker in je reet kan steken.
je zegt: als het mijn pony geweest zou zijn had ik haar er af getrokken en kon ze oprotten maar helaas is dat niet zo.
wel weet ik 1 ding zeker als ze nog 1 keer iets flikt wat mij niet bevalt heeft ze geen verzorgpony´s meer, want dan komt ze niet meer door mijn wei. kinderachtig en debiel van je. en dat is 21. gatverdamme.

ze mag rijden niet belangrijk vinden van jou. en omdat ze er een ekertje op heeft gezeten weet jij nu zo goed dat ze dat wel vindt. en weet je, iedereen die een paard heeft of verzorgt wil graag rijden. anders zochten ze wel een verzorghond. ik heb een eigen paard en wat denk je dat ik ermee doe?? wandelen omdat rijden slecht is?? nee ik mag er wel op rijden want t is mijn paard. maar mn verzorger moet zeker eerst ervoor werken ofzo. weet je, ze betaalt niks en ze rijdt gewoon lekker mn paard. leuk voor haar en t paard en t paard krijgt nog beweging ook. je zegt dat als ze wil rijden ze maar naar een manege moet gaan maar dat ze daar ook moet werken (poetsen). waaruit maak jij op dat ze dat niet wil ofzo?? en zij moet de oliebol opruimen van de pony's van je vader. want jij wil dat toch echt niet. weet je, jij en/of je vader houdt dat bij en als zij er is doet ze ook een beetje. probleem opgelost. zeikerD!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 20:59

ik vind het nu ook te ver gaan,, ze heeft sorry gezegd klaar toch dan moet je er nu niet nog een jaar over door gaan zeiken.. als ze zegt ik doe het niet meer dan zal dat wel zo zijn.. ik zou het ook niet leuk vinden als de baas van mijn verzorg fries het er allemaal op zou zetten..(niet dat ik dingen doe waar hij niks van af weet) en tsja t is niet netjes maar ze heeft sorry gezegd dus klaar..

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:06

je bent echt geen zeikerd!!
doei verzorger!!
er zijn genoeg wel betrouwbare paardenmeisjes die een leuke verzorgpony zoeken!!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:37

En je doet net alsof je ons om raad vraagt maar eigenlijk gebruik je dit topic alleen maar om dat meisje te laten voelen hoe je over der denkt.
Zogenaamd advies vragen maar in principe misbruik je ons want je hebt je oordeel al klaar over dat meisje en je hebt ons helemaal niet nodig.

Dit is gewoon jouw kinderachtige manier om een bericht over te brengen die je niet direct tegen dat meisje durft te zeggen.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 09:05

Meetje22 schreef:
En je doet net alsof je ons om raad vraagt maar eigenlijk gebruik je dit topic alleen maar om dat meisje te laten voelen hoe je over der denkt.
Zogenaamd advies vragen maar in principe misbruik je ons want je hebt je oordeel al klaar over dat meisje en je hebt ons helemaal niet nodig.

Dit is gewoon jouw kinderachtige manier om een bericht over te brengen die je niet direct tegen dat meisje durft te zeggen.

helemaal mee eens. eerst wilde ik zeggen dat ik haar boosheid begreep, maar toen ik haar afkraaksessie las werd ik alleen maar pissed. ik zou het ook niet leuk vinden als mijn verzorgster dat zou doen maar de wereld vergaat niet, je zegt t gewoon tegen r en als ze t nog eens doet zoek je een ander. toen ik 14 was probeerde ik altijd alles goed te doen met mn verzorgpaardjes maar ik had t denk ik ook wel verleidelijk gevonden om er even op te gaan zitten. t is een kind, geef r gewoon nog een kans, dit zegt helemaal niet dat ze onbetrouwbaar is dus doe niet zo overdreven. fouten maken is menselijk.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 11:52

Precies Zazoo. Ik had het in ieder geval gewoon tegen haar gezegt en niet op zo'n manier en met een hele tirade erachteraan. Ik heb zelden problemen gehad dat verzorgsters zich niet aan de afspraken hielden, en ik heb echt mijn portie wel gehad. Sja, wat moesten ze doen? Even de stront uit de stal (werd gewoon bijgehouden) en met het paard rommelen (poetsen, wandelen, rijden als ze zin hadden). Ik ben echt niet gemakkelijk met mijn paarden en ze mochten er ook niet zomaar op (vooral omdat ze bij ons naar buiten MOESTEN, in de wei mocht niet en een bak had ik niet).

Maar dit wordt gewoon heel erg kinderachtig. Meisje biedt d'r excuses aan en jij denderd lekker verder...

susan_opel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 20:05

ik zal even uitleggen waarom ik in de wei niks tegen haar gezegt heb.
zij had mijn vader nog nooit gezien of gesproken,
mijn vader zou naar de wei toe komen,
hoe zou jij het vinden als jij op zoiets aangesproken wordt en dat vervolgens de eigenaar van de pony´s komt die je dus nog nooit hebt gezien.
daarom heb ik in de wei toen niks gezegt omdat het mij leek dat het op zo´n moment niet prettig is om op zoiets aangesproken te worden

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 21:40

susan_opel schreef:
hoe zou jij het vinden als jij op zoiets aangesproken wordt en dat vervolgens de eigenaar van de pony´s komt die je dus nog nooit hebt gezien.
daarom heb ik in de wei toen niks gezegt omdat het mij leek dat het op zo´n moment niet prettig is om op zoiets aangesproken te worden

Hoe zou jij het vinden als je werd zwartgemaakt op bokt? en je je excuses aanbiedt maar de TS blijft maar doorgaan?

En is het dan wel prettig om dit allemaal op bokt te lezen?

Ik drufde eerlijk gezegd eerder niet echt te zeggen wat ik ervan dacht, maar nu ik zie dat ik niet de enige ben die vind dat je je walgelijk gedraagd..

Ik vind het gewoon onvolwassen van je, je haalt dat meisje gewoon door het slijk, en het lijkt nog over je je er beter door voelt ook

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 21:43

Genee schreef:
susan_opel schreef:

Hoe zou jij het vinden als je werd zwartgemaakt op bokt? en je je excuses aanbiedt maar de TS blijft maar doorgaan?

En is het dan wel prettig om dit allemaal op bokt te lezen?

Ik drufde eerlijk gezegd eerder niet echt te zeggen wat ik ervan dacht, maar nu ik zie dat ik niet de enige ben die vind dat je je walgelijk gedraagd..

Ik vind het gewoon onvolwassen van je, je haalt dat meisje gewoon door het slijk, en het lijkt nog over je je er beter door voelt ook

hahaha dat was precies ook mijn reactie
susan, moet je nou echt in elke reactie zeggen 'ja maar hoe zou jij het vinden als...' *gaap*

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:46

susan_opel schreef:

Dit slaat dus al helemaal nergens op.
Nee, je vindt het niet prettig om op dat moment iemand aan te spreken op zn fout maar je vindt het wel goed om iemand op het bokt door de bagger te trekken.
Nog even en dan ga je zeggen dat je het beste met dat meisje voor hebt.
Je bent 21 jaar, nou gedraag je er dan ook naar en zeg gewoon dat je fout bent geweest met deze rot actie.
Dit alles was niet nodig , als je meteen eerlijk tegen dat meisje was geweest .
Dat meisje is zo netjes geweest om jou haar excuses aan te bieden via een pb, nou wees jij dan een grote meid en bied hier in dit topic jouw excuses aan want jij bent dit topic begonnen en als je volwassen bent zorg je dat dit topic ook op een nette manier wordt gesloten!!!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 09:45

is het niet een beter idee dat een mod dit hele topic verwijdert? wel zo prettig voor dat meisje. als susan eerst even dr excuses aanbiedt...

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:11

Kunnen we denk ik lang op wachten. Zazoo

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:20

Als iemand het zo verknalt kan ze beter meteen stoppen want daar heeft zij/jij helemaal niks aan !
Daag verzorgstertje daahaag daahaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:44

Foute boel ..
Wie weet wat ze nog meer zal uitspoken Ze is het blijkbaar niet waard ..
Een meisje uit mijn buurt had ook stiekem gereden, en wel op een pony die problemen met z'n luchtwegen heeft en bij te zware inspanning kan stikken!
Dom kind ..
Daarna werd ze nog een keer weggestuurd, ze ging nie tleuk met de pony's om ofzo .. enz ..
Er zullen vast andere verzorgsters in de rij staan .