Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Anoukie schreef:Tja de berichten over Hulsebos zijn heel wisselend. Deze week ga ik de Arthur Kottas uitproberen. Jura, jij hebt toch ook het probleem van weinig schoft, rond lijf? Sowieso is een voorsingel dan erg fijn.
Breitling schreef:jura er zit ook een bij passend hoofdstel bij![]()
Ik heb op de bok ook op een kentaur gezeten maar die zat een stuk harder als mijn kn. Vond hem niet echt heel fijn zitten

). De KN Tango bijv. heeft een systeem waarbij je zelf kunt bepalen waar de singelstoten liggen. Die kun je dus ook als "voorsingel" vastmaken. Ik zal eens een foto maken van mijn zadel, dat praat wat makkelijker. Poehee schreef:Nee, Jura een voorsingel is een apparte singel die je voor je zadel legt en daar achter komt dan je eigenzadel, zo schuift de hele boel niet meer zo naar voren. Dat is een voorsingel.

. Maar die Leonardo is iets van 1900 euro meen ik, dat vind ik te gek
. 
Anoukie schreef:Dat zijn de meeste Prestiges van goede kwaliteit en met het model dat mij aanspreekt geloof ik wel. Maar die Leonardo is iets van 1900 euro meen ik, dat vind ik te gek
.