Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PartTwo schreef:@Cadish, jij bent echt niet dik hoor....
Faas schreef:Van Ruiten lijk je dikker Roxje??? Ik snap um niet
fjordygirl schreef:Ik ben ongeveer net als roxje21 misschien iets 'gevulder'.
En rijd ook fjorden dus op zich kan het best wel hoor.
jeddah schreef:... nu vast niet meer!
jokari schreef:huh ??? hoe komen jullie erbij dat jullie dik zijn? Nee serieus, daar zat nu eens geen één foto bij waarvan ik dacht 'néééé, echt niet hoor'. Ok, jullie zijn geen graadmager fotomodellen. So what ? Jullie zien er allemaal vrolijke meiden uit met paardjes die nergens last van hebben.
En ja ik ben wel zo'n graadmager fotomodel (dikkenek), maar ik rijd helemaal niet zo goed en ik weet dat ik mijn les-paardje soms ferm stoor doordat ik niet mee ben met haar beweging of aan haar teugels hang. Dan zak ik door de grond omdat ik dat zo erg vind voor haar. En dan denk ik dat jullie paardjes veel beter af zijn dan dat van mij dat dan wel niet veel moet dragen maar wel met momenten een klungelaar op z'n rug heeft.
jeddah schreef:Lief dat we geen van alle dik gevonden worden!! Toch wil je me niet in mijn zwempak zien hoor!!
@Faas: Heel erg bedankt voor een SUPER compliment! En zo voelt het ook! Ik hoop en duim dat jij weer het vertrouwen gaat krijgen!
Natasha schreef:jokari schreef:huh ??? hoe komen jullie erbij dat jullie dik zijn? Nee serieus, daar zat nu eens geen één foto bij waarvan ik dacht 'néééé, echt niet hoor'. Ok, jullie zijn geen graadmager fotomodellen. So what ? Jullie zien er allemaal vrolijke meiden uit met paardjes die nergens last van hebben.
En ja ik ben wel zo'n graadmager fotomodel (dikkenek), maar ik rijd helemaal niet zo goed en ik weet dat ik mijn les-paardje soms ferm stoor doordat ik niet mee ben met haar beweging of aan haar teugels hang. Dan zak ik door de grond omdat ik dat zo erg vind voor haar. En dan denk ik dat jullie paardjes veel beter af zijn dan dat van mij dat dan wel niet veel moet dragen maar wel met momenten een klungelaar op z'n rug heeft.
Wat ben jij een lieve meid!
PartTwo schreef:@Cadish, jij bent echt niet dik hoor....