Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Loenz schreef:Nada, ik vind het onbeschofd (of hoe je dat ook schrijfd)
Ik koop het wel gewoon.
Er staat bij mij in de buurt wel een appelplant die ik een paar jaar geleden heb gezaait, en dus van niemand is, daar pluk ik wel een een appel van , maar verder niets.
itske schreef:Loenz schreef:Nada, ik vind het onbeschofd (of hoe je dat ook schrijfd)
Ik koop het wel gewoon.
Er staat bij mij in de buurt wel een appelplant die ik een paar jaar geleden heb gezaait, en dus van niemand is, daar pluk ik wel een een appel van , maar verder niets.
Weet jij niet dat appels aan een boom groeien en niet aan een plant?
Pasamba schreef:Wij gaan altijd gewoon met een groepje van de manege naar het maisland aan de overkant allemaal een plastic zak mee.. nou dan neme we ff een zak vol mee.. nou en? Zo'n veld staat vol met mais wel en als wij er nouw een paar meeneme.. dat is toch niet erg? ja oke het is misshien wel stelen maar ach zo'n boer komt er toch niet achter

erg handig
[/quote]PriscaZ schreef:Ziolette schreef:Ik "steel" riet uit de slootkanten en ik heb het waterschap nog niet horen klagen. Mijn merrie heeft gedwongen boxrust en twee keer per dag snij ik een bosje riet voor haar af zodat ze toch nog wat groenvoer binnen krijgt
. Maar het barst hier van het riet, dus die paar takken die mijn merrie opeet
.
Als de politie het zou zien, krijg je wel een bon... het waterschap klaagt er dus wel over, alleen niet tegen jou persoonlijk, omdat ze niet zien dat je het weghaalt.
. Het is trouwens niet zo dat je een hele kale sloot ziet waar ik geweest ben of dat ik watervogeltjes pest
. Ben ik veels te lui voor, moet op grijpafstand staan zonder dat ik natte voeten krijg
. Daar komt bij dat een deel het land ook bij boerderij hoort waar ik met mijn paard sta. Maar ik snap wat je bedoelt, uiteindelijk worden de slootkanten ook gemaaid aan het eind van het seizoen (voor de rieten daken?).
Pasamba schreef:Wat een probleem zeg.. jullie maken van een mug een olifant..
Citaat:Ja so what? Niemand kan mij gaan vertellen dat die nog nooit iets gestolen heeft.. of het nou wat maiskolven zijn of bloemetje uit iemand anders zijn tuin..
en bovendien hebben we thuis zelf een grote moestuin waar ik af en toe een paar lekkere penen uit mag halen. nee, mijn beessie komt niks te kort
.
)Pasamba schreef:Wat een probleem zeg.. jullie maken van een mug een olifant..