Arnoud schreef:kaartleesding voor op je zadel ipv fietsstuur voor oa kaart lezen bij endurance
Das een goeie! Ehh ik ben nog aan het denken. Volgens mij is zo'n beetje al heel veel voor de paardensport ontwikkeld.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arnoud schreef:kaartleesding voor op je zadel ipv fietsstuur voor oa kaart lezen bij endurance
lachmar schreef:dazenspray die echt werkten ook blijft werken ook al gaat het paard zweten.
verzin hier idd maar iets op
Dan kom ik deze gelijk bij je inslaan
PartTwo schreef:ik heb het!!! een slot voor op je kast waar een alarm in zit.
dus als ze dan je slot open wilen knippen dat er dan een heel heel hard alarm afgaat!!
(mijn zadel is pas gestolen vandaar dit idee)
).Citaat:
Iets dat weven tegen gaat,
(geen weefrek dat helpt niet)
Rytir schreef:Ik las al iets over de uitrijdeken met uitsparing; wat mij erg handig lijkt is als je zo'n deken hebt maar waar je de uitsparing ook kan opvullen (dus een hele uitrijdenken hebt). Je moet de uitsparing dus weer tot één geheel kunnen maken door middel van bijvoorbeeld klitteband of een ritsje ofzo. Ik weet niet of dat bestaat maar het scheelt wel weer in je opbergvak (één deken in plaats van 2).
Ik weet niet hoe technisch jullie zijn maar wat mij ook heel handig lijkt, vooral met dit hete weer zijn speciale schoenen voor de hoeven van je paard om ze te bevochtigen. Ik denk dan aan een soort lange springschoen met aan de binnekant een sponzig materiaal dat de hoeven van je paard voor lange tijd van vocht voorziet. Dan hoef je dus niet meer te klooien met de waterspuit (voor 15 á 20 minuten) of met emmertjes. Je maakt die schoenen nat, doet ze om de hoeven van je paard en laat het water goed intrekken.
Ik weet niet of deze spullen bestaan, ik ben ze in ieder geval nog nooit tegen gekomen.
Arnoud schreef:Wacht nu op een reactie van de auteur van deze topic
Of verzin zelf iets, moet toch lukken als je small business doet (neem aan dat je dat studeerd?) Je kunt beter met zijn alle om de tafel gaan zitten voor een product dan maar iedereen vragen en DAN gaan kijken of er markt voor is. Pert schreef:ik ga voor de BETAALBARE spray tegen dazen!! ik heb atex daasspray, werkt super, maar ook superduur. bijna 30 euro per liter

.
! 
).
.
! Dressuur85 schreef:Tja dan moet je het hier niet vragen lijkt mijOf verzin zelf iets, moet toch lukken als je small business doet (neem aan dat je dat studeerd?) Je kunt beter met zijn alle om de tafel gaan zitten voor een product dan maar iedereen vragen en DAN gaan kijken of er markt voor is.
en studeer geen small business neej! (je moet niet zomaar dingen aannemen
)dit is gewoon het examen van de opleiding. en dit is een persoonlijk vooronderzoek, om de tafel zitten doen we volgend schooljaar pas, want nu hebben we vakantie...duhhh
Arnoud schreef:Hmm, als iets goed is willen mensen er wel voor betalen, dat is het probleem niet. De winnaar in 1999 was een minionderneming met een bijzonder soort onderwaterzaklamp. Kostte 800 Gulden. Zij hebben als onderneming het minste van hun product verkocht, maar wel de meeste winst gemaakt van alle miniondernemingen in het land.
Dan lijkt mij veiligheidskleding niet duur om te produceren. Het kost wat stof, maar verder valt het wel mee. En vergeleken wat je er voor zou kunnen vragen (maak kwaliteit, mensen kopen geen rotzooi) levert het best een mooi kapitaaltje op. Ondernemen is ook kansen zien. Tja en zo'n kaarthouder of slot.......kan simpel in productie zijn, maar ik weet ook wel dat ea weer afhankelijk is van de faciliteiten op de school.