Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:_Marinke_ schreef:Hallo, ik zoek een 'bijrijdpaardje' om dus echt op te rijden. En nou wou ik graag weten hoe ik het beste een advertentie kan opbouwen.
Ik zou erin zetten:
Je leeftijd, je niveau, hoeveel dagen per week je zou willen komen (als je niet elke dag zou kunnen komen), welke discipline je rijdt, in welke omgeving je een paard/pony zoekt en je telefoonnummer en evt. bijzondere eisen (als je per se op concours wilt, een bepaalde maat pony zoekt, of het met het openbaar vervoer bereikbaar moet zijn oid). Alle andere dingen zijn denk ik later wel te bespreken.
marloezzke schreef:ik weet niet zeker of het hier hoort, maar waar kan ik het beste een advertentie zetten over instructie gezocht en wat vinden jullie in zo'n advertentie zetten.
_Marinke_ schreef:
Hallo,
Ik zoek een bijrijdpaardje en daar wil ik evt. de verzorging ook nog wel naast doen.
Ik heb 5 jaar rij-ervaring, en heb altijd aan onderlinge wedstrijden meegedaan. Ik zoek een c/d/e pony, waar ik dus ook op zou kunnen rijden. Ik kan 5 dagen p/week komen.
Ik ben 14 jaar.
Voor meer informatie kunt u altijd een mailtje sturen. Of even bellen naar (tel nr)
met Vriendelijke Groeten,
Marinke
randhoeve schreef:FF een vraag die hier nii mee te make heeft, hoe moet je een foto aan de linkerkant doen?
paOlien schreef:eldango, ik denk dat je beter scherpere foto;s erbij kunt zetten, met name hoofdfoto's.. en is hij verkeersmak? trailermak? je hebt een beetje weinig informatie denk ikbegrijp me niet verkeerd, ik wil alleen helpen
OemmiejO schreef:@ NathalieW..
Ik zou het "korter" houden.
Dus i.p.v. een verhaaltje punten noemen:
* ong. 1.56m
* 03- 07- 2001
* ruin
* dressuur gericht bereden
* kan springen
* wedstrijd ervaring
* training L/M niveau
enz. enz.
Dat vind ik altijd fijner om te lezen.
En daarna kun je nog een verhaaltje maken over hoe ie in de omgang/ tijdens het rijden is enz.
Ik denk dat de meeste mensen punten handiger vinden, omdat je dan in één oogopslag kan zien met wat voor een paard je te maken hebt.
(Als je bijv. een merrie wilt en je moet eerst een heel verhaal gaan lezen of het een merrie is, schiet dat ook niet op).
Leuk paardje!!