Wat is er niet goed aan mijn advertentie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:15

@ Bellibel: Er staat wel nog aardig wat spelfouten e.d. in je advertentie, misschien even door iemand (volwassene) na laten kijken.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 14:41

Urielle schreef:
_Marinke_ schreef:
Hallo, ik zoek een 'bijrijdpaardje' om dus echt op te rijden. En nou wou ik graag weten hoe ik het beste een advertentie kan opbouwen.

Ik zou erin zetten:
Je leeftijd, je niveau, hoeveel dagen per week je zou willen komen (als je niet elke dag zou kunnen komen), welke discipline je rijdt, in welke omgeving je een paard/pony zoekt en je telefoonnummer en evt. bijzondere eisen (als je per se op concours wilt, een bepaalde maat pony zoekt, of het met het openbaar vervoer bereikbaar moet zijn oid). Alle andere dingen zijn denk ik later wel te bespreken.

Bedankt, ik heb deze advertentie gemaakt (hij staat verder nog niet ergens op een site, weten jullie nog goed pleken behalve marktplaats?)

Hallo,

Ik zoek een bijrijdpaardje en daar wil ik evt. de verzorging ook nog wel naast doen.
Ik heb 5 jaar rij-ervaring, en heb altijd aan onderlinge wedstrijden meegedaan. Ik zoek een c/d/e pony, waar ik dus ook op zou kunnen rijden. Ik kan 5 dagen p/week komen.

Ik ben 14 jaar.

Voor meer informatie kunt u altijd een mailtje sturen. Of even bellen naar (tel nr)

met Vriendelijke Groeten,
Marinke

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:53

Sorry, maar ik heb wel is spel-fouten. Ik haal het voortaan even door spelling/gramatica controle..

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:46

Omdat je een pony wilt, marinke:
Je gewicht en lengte, verder nog of je wilt delen in de kosten. En dat 'eventueel' klinkt niet superenthousiast...

Marjolein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:06

ik kom net een advertentie tegen met. voor meer info tel. 06-12231223 n.o.z.
waar staat die n.o.z. voor? niet op zicht? niet op zondag?

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:25

ik weet niet zeker of het hier hoort, maar waar kan ik het beste een advertentie zetten over instructie gezocht en wat vinden jullie in zo'n advertentie zetten.

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:48

Marjolein N.o.z. betekent inderdaad niet op zondag.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 02:34

marloezzke schreef:
ik weet niet zeker of het hier hoort, maar waar kan ik het beste een advertentie zetten over instructie gezocht en wat vinden jullie in zo'n advertentie zetten.

Moet je even rondzoeken op verschillende site's zoals Marktplaats (onder diensten) speurders (onder dierenverzorging en toebehoren) enz.

Wat je erin moet zetten:
- Naam
- Leeftijd
- Jou ervaring op het gebied van rijden
- Jou ervaring op het gebied van lesgeven
- Wat de kosten zijn
- Welke omgeving

Wat ik altijd wel prettig vindt is hoe het karakter is van die instructeur/instructrice en wat voor opleding hij/zij evt. heeft gedaan en wat voor een diploma's hij/zij evt. heeft gehaald op het gebied van paarden. Maar goed, je kan dus ookal wel goed les geven als je niet naar zo'n opleiding bent geweest en ook geen diploma's hebt. Ik weet wel dat je 15 moet zijn, en je als je op een manege les wilt gaan geven je wel een diploma moet hebben (officeel, maar ik ken er genoeg die dat niet hebben)

Pandakaas

Re: [centraal] Wat is er niet goed aan mijn advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:05

FF een vraag die hier nii mee te make heeft, hoe moet je een foto aan de linkerkant doen?

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 18:19

_Marinke_ schreef:

Hallo,

Ik zoek een bijrijdpaardje en daar wil ik evt. de verzorging ook nog wel naast doen.
Ik heb 5 jaar rij-ervaring, en heb altijd aan onderlinge wedstrijden meegedaan. Ik zoek een c/d/e pony, waar ik dus ook op zou kunnen rijden. Ik kan 5 dagen p/week komen.

Ik ben 14 jaar.

Voor meer informatie kunt u altijd een mailtje sturen. Of even bellen naar (tel nr)

met Vriendelijke Groeten,
Marinke

Misschien ook nog handig om erbij te zetten in welke omgeving je een paardje wilt bijrijden.

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:43

randhoeve schreef:
FF een vraag die hier nii mee te make heeft, hoe moet je een foto aan de linkerkant doen?

Deze vraag hoort bij forumzaken, daar kan je ook wel het antwoord vinden.
viewtopic.php?p=9149667#9149667

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:14

*schop*

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 12:04

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:30

eldango, ik denk dat je beter scherpere foto;s erbij kunt zetten, met name hoofdfoto's.. en is hij verkeersmak? trailermak? je hebt een beetje weinig informatie denk ik begrijp me niet verkeerd, ik wil alleen helpen

eldango

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 11:11

paOlien schreef:
eldango, ik denk dat je beter scherpere foto;s erbij kunt zetten, met name hoofdfoto's.. en is hij verkeersmak? trailermak? je hebt een beetje weinig informatie denk ik begrijp me niet verkeerd, ik wil alleen helpen

scherpere foto's zijn in de maak maar helaas is dit paard een beetje verkouden na die regenbui!
ik zal even het een en ander aanpassen.
groetjes carla

is wel een mooi paard toch?

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:01

@ NathalieW..
Ik zou het "korter" houden.
Dus i.p.v. een verhaaltje punten noemen:
* ong. 1.56m
* 03- 07- 2001
* ruin
* dressuur gericht bereden
* kan springen
* wedstrijd ervaring
* training L/M niveau
enz. enz.

Dat vind ik altijd fijner om te lezen.
En daarna kun je nog een verhaaltje maken over hoe ie in de omgang/ tijdens het rijden is enz.

Ik denk dat de meeste mensen punten handiger vinden, omdat je dan in één oogopslag kan zien met wat voor een paard je te maken hebt.
(Als je bijv. een merrie wilt en je moet eerst een heel verhaal gaan lezen of het een merrie is, schiet dat ook niet op).

Leuk paardje!!

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 23:56

Het is al eerder gezegd.
Maar wees inderdaad altijd eerlijk in een advertentie. Toen ik verzorgsters zocht heb ik ook de nodige meegemaakt die flink hadden gelogen over rijervaring: ja ik rij al 9 jaar en L-niveau, het kind kon amper blijven zitten in draf en dat paard zat echt makkelijk in de draf.

Wees ook eerlijk over minder goede punten van je paard. Je hebt toch liever dat iemand echt bewust voor je paard kiest als je hem verkoopt dan dat iemand denkt dat hij anders in elkaar zit.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:26

Idd, wsundayl.

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:19

ff iets heel anders, maar kan er iets worden gedaan aan die link van marktplaats? omdat hij zo groot is is het topic eigenlijk niet meer fatsoenlijk leesbaar...

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 01:22

Ja je kan ook het eerste deel maar kopieren, dus dit deel:
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en ... 98785.html

(dus in de adv. eigenschappen -> url -> tot de vraagteken kopieren, dan linkt ie ook gwn goed.)

Ik heb de link gedaan van een adv. die hier boven is neergezet.. als voorbeeld, en vraag op reactie's ik hoop niet dat diegen het erg vindt?

helenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:20

OemmiejO schreef:
@ NathalieW..
Ik zou het "korter" houden.
Dus i.p.v. een verhaaltje punten noemen:
* ong. 1.56m
* 03- 07- 2001
* ruin
* dressuur gericht bereden
* kan springen
* wedstrijd ervaring
* training L/M niveau
enz. enz.

Dat vind ik altijd fijner om te lezen.
En daarna kun je nog een verhaaltje maken over hoe ie in de omgang/ tijdens het rijden is enz.

Ik denk dat de meeste mensen punten handiger vinden, omdat je dan in één oogopslag kan zien met wat voor een paard je te maken hebt.
(Als je bijv. een merrie wilt en je moet eerst een heel verhaal gaan lezen of het een merrie is, schiet dat ook niet op).

Leuk paardje!!

Helemaal mee eens
Dat is ook het makkelijkst te lezen.. en als je nog zin hebt kun je dat verhaaltje ook lezen van de omgang tijdens het rijden enzo..

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:10

nu wat vinden jullie van mijn avertentie?
http://www.kapaza.be/detail/2573145/
ik weet alleen niet goed wat voor haar te vragen bestaat hier nu zo een taxatietopic voor kan het alleen niet vinden.
alvast bedankt vicky

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:15

wat kan je nou vertellen over jonge paarden? Ik zit een beetje te hannissen met advertententies voor mijn stalhouder.
Gaat om pony's zonder papieren en paarden met....
2 jr palomino B merrie
2 jr bruine C hengst
1 jr zwart (wordt schimmel) KWPN hengst (United x conto x esteban)
2 jr bruine KWPN merrie (Grib x schalkhaar x normand) volle zus 1e premie
etc

Maarja, beweging e.d. heb ik zelf niet zoveel verstand van, voor mij zijn het gewoon jonge paarden

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:01

Ik zou er iig foto's bij plaatsen, dan krijgen mensen toch een beetje een beeld van wat voor beestje het is.