Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cornelie schreef:Totdat over een jaar de problemen komen, want die komen gegarandeerd. Het binnenwerk van het zadel is niet goed. Maar ach, als je pony/paard koppig is of niet meer zo fijn is in het rijden dan kan nog altijd de zweep erover
joelle schreef:Ik wil toch wat rechtzetten.
@cavaletti (niet om aan te vallen hoor, maar omdat jij, en Margreet geloof ik, mijn verhaal aanhalen)
Bij ons is er inderdaad een JC boom ingezet bij ons hulsebos zadel.
Wij wilden via Hulsebos een JC dressuurzadel bestellen in de kleur bruin. De levertijd duurde en duurde waardoor Hulsebos voorstelde om eens naar zijn demo (bruine) dressuurzadel te kijken. We vonden hem eigenlijk mooier (van de buitenkant) dan de JC, die we alleen in het zwart hadden gezien. Het zadel paste goed en zat erg lekker.
We hebben er ook een JC prijs voor betaald hoor!
Hij was toen net opgestart en de zadels van hem waren toen nog niet zo duur als dat ze nu zijn.
Als je een zadel van 5 jaar oud hebt vind ik het persoonlijk niet normaal dat de boom gebroken is. De prijs van dat zadel zal veel hoger hebben gelegen dan de onze, en ons zadel heeft het 10 jaar uitgehouden.
Maar door de ervaring met Hulsebos (hij had ook kunnen zeggen dat het om een JCboom ging i.p.v aangeven dat het zadel helemaal door hem gemaakt is)
ga ik nu toch veel liever naar Daaleman. Daar heb ik nu erg goede ervaringen mee, maar daar zijn ook genoeg mensen te vinden die daar niet tevreden over zijn.

Maiske schreef:Hoe zijn jullie ervaringen met Hulzebos? En hoe liggen de prijzen? Hier heb ik nog niet naar geinformeerd. Misschien andere merken zoals Daaleman?
Ilindra schreef:Voor wie interesse heeft:
Ik heb nog een bruin/zwart 17,5 inch springzadel van Hulsebos te koop, zeer weinig gebruikt............
...Antheman schreef:[
En ik wilde bruin leer, dus dat duurde langer.
Van zwart leer weet ik niks af![]()
Prijzen staan op de website.
[/quote]