Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Needje schreef:Ja, ik denk dat dat best zou kunnen. Alleen heeft niemand dat denk ik nog gedaan. Zal wel lachen zijn.
Aan niet goed, geld terug zullen ze niet doen denk ik. Ze geven door wat ze door krijgen. Als t niet is wat jij wilt horen, kan zij daar nix aan doen. (en anders kan iedereen zeggen dat t allemaal niet klopt, en zo niet betalen)

Tiessie schreef:Ik heb het gedaan, mijn pard staat als voorbeeld op de site: www.praten metpaarden.nl Het is Artiest. Ik heb er veel van geleerd. Hou wel in je achterhoofd dat je soms ook een naar bericht kan krijgen wat je eigenlijk niet wil weten. Bijv dat je paard niet verder wil ofzo. En wat doe je er dan mee.
Dressuur85 schreef:Als je toch ook vanaf een digitale foto met een paard kan praten dan weet je dus ook hoe Salinero zich voelt? En Gribaldi bijvoorbeeld?
vera schreef:Ik doe het ook alleen op aanvraag en na ontvangst van een foto.
Ydnic schreef:.
En nu krijg jij net zoveel aanvragen per pb als ik....... Let maar op!
evitatinkle schreef:ja maar Ydnic ik heb maanden geleden al een aanvraag gedaan en nog steeds niets gehoord.
maar ik heb ook nog een tip: