Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Heb ik waarschijnlijk nét een zak uit die "foute" partij gehad. Zal bij de volgende zak goed controleren of de BHT nu van het etiket verdwenen is !!
Keevagirl schreef:Nou, we zijn toch wel lekker alert hier met z'n allen hé !. Heb ik waarschijnlijk nét een zak uit die "foute" partij gehad. Zal bij de volgende zak goed controleren of de BHT nu van het etiket verdwenen is !!
Billy schreef:Ik heb vorige week Myten al gemaild, maar ik heb nog steeds niks gehoord.
Jammer
Billy schreef:Ik heb vorige week Myten al gemaild, maar ik heb nog steeds niks gehoord.
Jammer
Titsia schreef:Ik heb het ook 2jaar aan mijn paard gegeven en dan bij mijn nieuw paard ook direct gegeven. Paarden zagen er echt beter uit, dan wanneer ik ander voer probeerde. Ook heb ik is een cursus gevolgd over paardenvoeding, gegeven door Ben Mijten, heel interessant, en ook een hele vriendelijke man, die je altijd kon opbellen als je vragen had.
Heb al veel paardenvoeders gehad (Pavo, Haevens, huismerken enzovoorts) maar Mijten vond ik tot nu toe het beste

Heb 2 vriendinnen in die regio wonen die ik regelmatig zie. Die halen het dan voor mij. Gelijk met de st-Hippolyth. De Mijtenvoeders zijn voor mij ook niet direct in de buurt....Irsa schreef:Had ik ook nog een vraagje. Ik voer mijn merrie nu Structuurmix van Equiral (soort muesli) en Kentucky Lite-E van Havens. Dat is zwarte haver met vit. E. Zij heeft die haver echt nodig om wat extra power te tonen.
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik haar van van Mijten moet geven. Ik dacht in plaats van de Structuurmix de Quatro ( het is een IJslander) en in plaats van de Haver de Herbamix? Of sportmix, vanwege het gehalte aan zwarte haver?
Weet iemand welk voer van Mijten zorgt wat echt wat meer power?
alvast bedankt.
Geen enkele dealer ook maar een beetje in de buurt !!!!!Maris schreef:Hi,
Komt 1 van jullie toevallig niet naar Zeeland op vakantie ofzo ?Geen enkele dealer ook maar een beetje in de buurt !!!!!
Groetjes,
Maris